Projekt vybudování autokempu v Olomouckém kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sedláček, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Alková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:30Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33153
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na projekt založení autokempu v Olomouckém kraji. Teore-tická část je literární rešerší vymezující základní pojmy a trendy z oblasti cestovního ruchu, kempování a tvorby podnikatelského plánu v cestovním ruchu. Praktická část seznamuje s výsledky provedených analýz makroprostředí, konkurence a oblasti cestovního ruchu v Olomouckém kraji. Na základě těchto údajů je navržen projekt na autokemp zahrnující multifunkční centrum pro vzdělávání, sport a odpočinek. Konkrétně se jedná o kompletní popis záměru, postup realizace včetně harmonogramu činností, finanční plán a rizikovou analýzu. |
|
dc.format |
100 s. (145 935 znaků) |
|
dc.format.extent |
2718382 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
kempování
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
trendy v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
camping
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
trends in tourism
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.title |
Projekt vybudování autokempu v Olomouckém kraji |
|
dc.title.alternative |
The Project to Build the Camp in the Olomouc Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the formation of a car camping in the Olomouc region. Theoretical part is a literature review defining the basic concepts and trends in the field of tourism, camping and creating a tourism business plan. The practical part deals with the results of the analysis of macro environment, competition and tourism in the Olomouc region. The car camping project is designed on the basis of this data involving multi-purpose center for education, sport and recreation. Specifically, it is a complete description of the project, its implementation process including the schedule of activities, financial planning and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
38749
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account