dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Bartošová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:30Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33152
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vypracovat projekt marketingové komunikace pro firmu Deoline Group s.r.o. Celá práce je rozdělena na tři části, která se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky komunikačního mixu, metody situační analýzy podniku, institucionální trh a nový výrobek. Analytická část diplomové práce představuje společnost Deoline Group s.r.o., nový výrobek, jednotlivé složky marketingové komunikaci, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení současného stavu marketingových aktivit. Analytická část se stala podkladem pro zpracování projektu komunikačních aktivit. Navržený projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
117 s. (169 227 znaků) |
|
dc.format.extent |
5136199 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nový výrobek
|
cs |
dc.subject |
nehořlavé nástěnky
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.subject |
fire retardant notice board
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication for a New Product of Company Deoline Group s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication for the company Deoline Group s.r.o. This thesis is divided into three parts, which consists of theoretical, analytical and project part. The theoretical part describes marketing communication, individual components of the communication mix and methods of situational analysis of the company, institutional market and a new product. The analytical part of the thesis presents the company Deoline Group s.r.o., the new product, the individual components of marketing communications, analysis of internal and external business environment and assess the current state of marketing activities. The analytical part became the basis for creating of the project communication activities. The proposed project is subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
38745
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|