The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Velešíková, Denisa
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:12Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:12Z
dc.date.issued 2014-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33125
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá interní image Městského divadla Zlín. Teoretická část vymezuje pojmy související s tvorbou image a zdůrazňuje důležitost lídra a manažerské sekce v tomto procesu. Zabývá se prvky korporátní identity, které tvoří výsledný obraz organizace a upozorňuje na dvojstranný vztah mezi marketingem a kulturou. Praktická část se zabývá analýzou image Městského divadla Zlín z pohledu zaměstnanců a je rozdělena na dva výzkumy. Kvalitativní výzkum se snaží pomocí individuálních strukturovaných rozhovorů zjistit postoje ředitele a manažerské sekce. Kvantitativní pak zjišťuje postoj ostatních zaměstnanců. Mimoto se práce pokouší najít souvislosti mezi provedenými výzkumy.
dc.format 68 s. (96 083 znaků)
dc.format.extent 1831307
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Interní image cs
dc.subject korporátní identita cs
dc.subject kultura cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Městské divadlo Zlín cs
dc.subject Internal Image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject culture en
dc.subject communication en
dc.subject The Zlín Municipal Theatre en
dc.title The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
dc.title.alternative The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Atcheson, Hana
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the internal image of the Zlín Municipal Theatre. The theoretical part defines topics which are related to the creation of image and emphasizes the importance of a leader and the managerial section in this process. Another part discusses the components of corporate identity, which creates the resulting image and also highlights the bilateral relation between marketing and culture. The practical part focuses on the image analysis of the Zlín Municipal Theatre from the perspective of the employees. For data collection, two methods of marketing research are used. Qualitative research used individual structured interviews to help to understand the attitude of the director and the managerial section. Quantitative research then analyzes the opinion of the other employees. Moreover, it is trying to find connections between both researches.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 38696
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-06
local.subject Městské divadlo Zlín cs
local.subject identita organizace cs
local.subject Municipal Theater Zlín en
local.subject corporate identity en


Files in this item

Files Size Format View
velešíková_2014_dp.pdf 1.746Mb PDF View/Open
velešíková_2014_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
velešíková_2014_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account