Univerzita třetího věku pohledem jejich absolventů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Univerzita třetího věku pohledem jejich absolventů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Rozenská, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:05Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:05Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33090
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá kvalitou výuky na Univerzitě třetího věku. Seznamuje s terminologickými pojmy z oblasti stáří a stárnutí. Následně v rámci celoživotního vzdělávání popisuje vzdělávání seniorů a jeho specifika. Závěr teoretické části je věnován všeobecně Univerzitám třetího věku. Praktická část práce pomocí rozhovorů, podrobně zkoumá názory absolventů Univerzity třetího věku na kvalitu a formu výuky a obsah nabízených kurzů.
dc.format 59 s.
dc.format.extent 1416939
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject stáří cs
dc.subject stárnutí cs
dc.subject senior cs
dc.subject třetí věk cs
dc.subject aktivní stárnutí cs
dc.subject celoţivotní vzdělávání cs
dc.subject vzdělávání seniorů cs
dc.subject Univerzita třetího věku cs
dc.subject old age en
dc.subject aging en
dc.subject senior en
dc.subject third age en
dc.subject active aging en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject seniors en
dc.subject Uni-versity of the Third Age en
dc.title Univerzita třetího věku pohledem jejich absolventů
dc.title.alternative University of the Third Age from the Perspective of Graduates
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kroutilová Nováková, Radana
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the quality of teaching at the University of the Third Age. It introdu-ces the concepts of terminology in the field of old age and aging. Subsequently, as part of lifelong learning work describes seniors' education and its specifics. Conclusion of the theoretical part is devoted to the Universities of the Third Age generally. The practical part of the work examines in detail through interviews opinions graduates of the University of the Third Age and the quality of instruction form and content of the offered courses.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38624
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
rozenská_2015_dp.pdf 1.351Mb PDF View/Open
rozenská_2015_vp.docx 16.95Kb Microsoft Word 2007 View/Open
rozenská_2015_op.docx 17.54Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account