Role vrstevnických skupin v životě žáků druhého stupně základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petr Šafránková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Němcová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:03Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:03Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33075
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá rolí vrstevnických skupin v životě žáků druhého stupně zá-kladní školy. Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretic-ká část popisuje nejprve sociální skupiny, jejich vznik, vývoj a dělení, poté se zaměřuje konkrétně na vrstevnické skupiny a vztahy uvnitř těchto skupin. Závěr teoretické části se zaměřuje na rizikové chování žáků ve skupině a problematiku s tím spojenou. V praktické části se vyhodnocují informace, získané za pomocí dotazníků od respondentů, jimiž jsou žáci druhého stupně základní školy. |
|
dc.format |
56 |
|
dc.format.extent |
1025152 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vrstevnické skupiny
|
cs |
dc.subject |
role
|
cs |
dc.subject |
sociální skupiny
|
cs |
dc.subject |
skupinová koherence
|
cs |
dc.subject |
peer groups
|
en |
dc.subject |
roles
|
en |
dc.subject |
social groups
|
en |
dc.subject |
group coherence
|
en |
dc.title |
Role vrstevnických skupin v životě žáků druhého stupně základní školy |
|
dc.title.alternative |
The Role of Peer Groups in the Life of Upper Primary School Pupils |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ondrejkovič, Peter |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the role of peer groups in the life of pupils of secondary school. This thesis is divided into theoretil and practical part. The theoretical part describes the first social group, their origin, evolution and division, then focuses specifically on peer group and relationships within these groups. The conclusion of theoretical part focuses on the risk behaivior of students in the group and the issues. In the practical part will evaluate the in-formation collected using questionnaires from respondents, who are pupils of the primary school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38589
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account