Analýza marketingového mixu firmy Magnolia OB/GYN

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy Magnolia OB/GYN

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kirkpatrick, Helena
dc.contributor.author Michelfeitová, Dana
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:24:01Z
dc.date.available 2010-07-15T01:24:01Z
dc.date.issued 2007-04-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3293
dc.description.abstract V bakalářské práci se zabývám popisem a analýzou marketingového mixu firmy Magnolia OB/GYN. Navrhuji doporučení, která povedou k jeho zlepšení. Další část mé analytické části byla věnována SWOT analýze a mým návrhům na vylepšení současné situace. Na závěr byl proveden marketingový výzkum spokojenosti pacientek se službami pomocí do-tazníkového šetření. cs
dc.format 62 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 407502 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingový mix služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Marketing research en
dc.title Analýza marketingového mixu firmy Magnolia OB/GYN cs
dc.title.alternative Analysis of a marketing mix at Magnolia OB/GYN Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is focused on a description and an analysis of a marketing mix at Mag-nolia OB/GYN Company. I suggest recommendations which will lead to improving the present marketing mix. The next part of my thesis describes SWOT analysis and my sug-gestions for improving the present situation. In the end, I conduct a marketing research on how customers are satisfied with the present services. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2534
dc.date.assigned 2007-02-27
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
michelfeitová_2007_bp.pdfZablokované 397.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
michelfeitová_2007_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
michelfeitová_2007_op.doc 32Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet