dc.contributor.advisor |
Němec, Dobroslav
|
|
dc.contributor.author |
Urbanová, Miriam
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:23:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T01:23:40Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3291
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce řeší problematiku posílení konkurenceschopnosti firmy Vetropack Moravia Glass, a.s. Práce je rozčleněna do tří samostatných částí: do části teoretické, analytické a projektové. V teoretické části jsou formou literární rešerše nastíněny problémy a vysvětleny pojmy konkurenceschopnosti včetně jejich souvislostí. Analýza konkurenceschopnosti uváděné firmy je pak zpracovány za pomocí současných moderních přístupů jakými jsou: Porterova analýza pěti konkurenčních sil, BCG analýza, SWOT analýza a další. Na základě skutečností zjištěných analýzou, jsou v projektové části práce zpracovány návrhy opatření pro řešení posílení konkurenceschopnosti této firmy. |
cs |
dc.format |
91 s.,7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1706937 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porters analysis of the five competitive strength
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt posílení konkurenceschopnosti firmy Vetropack Moravia Glass, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Vetropack Moravia Glass, a.s. competitiveness strengthen |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on competitiveness strengthen of Vetropack Moravia Glass, a.s. The work is divided into three separate parts: theory, analysis and project. In theory part the problems are introduced in form of a search and terms of competitiveness including their connections are explained. Analysis of company competitiveness is compiled by current modern methods: Michael Porter's five forces competition theory model, BCG analysis, SWOT analysis and others. Based on facts discovered by analysis, proposals for strengthen of company competitivenes are shown in project part of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6090
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|