Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vlčková, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Homola, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:17:10Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3271
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou marketingovou komunikaci pobočky v České republice. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace a také marketingový průzkum mezi stávajícími klienty. Na základě výsledků analýzy a průzkumu navrhuji projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet společnost v povědomí stávajících zákazníků, ale také získávání zákazníků nových. V závěru práce podrobuji vypracovaný projekt nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
90 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2705678 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 |
|
dc.subject |
kurýrní služba
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
courier service
|
en |
dc.subject |
marketing service
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of FedEx Courier Service |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Linhart, Petr |
|
dc.date.accepted |
2007-06-01 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma work is a project of marketing communication in Fed Ex courier service which is also supported by cost and risk analysis at the end. The main reason for concentrating on this topic is the need to improve contemporary marketing communication of FedEx subsidiary in the Czech Republic. The prime for this thesis is the analysis of the present state of using some marketing communication skills as well as the marketing re-search within current clients. Taking in mind the analysis results and survey I suggest a marketing communication project where the major aim is to keep the company in awareness of people and to win new customer too. At the end of this work I put this project into cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6509
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account