Projekt rozvoje města Studénka v oblasti maloobchodu a služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kloudová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Barvíková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:05:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T01:05:43Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3263
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vylepšení nedostatků a tím pádem také zvýšení spokojenosti místních obyvatel s kvalitou a četností nabídky v maloobchodu a službách ve městě Studénka. Po úvodní části práce, která čtenáře seznamuje se základními pojmy, následuje seznámení s účastníky dotazníkového šetření, mezi nimiž byly zjišťovány slabé stánky maloob-chodu a služeb ve Studénce a socioekonomická analýza města. V další části práce je vyhotoven projekt, který by měl přispět k rozvoji Studénky a v návaznosti na to, k vylepšení její pověsti mezi místním obyvatelstvem i mezi potenciálními návštěvníky města. |
cs |
dc.format |
98 s. |
cs |
dc.format.extent |
1021211 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
městský marketing
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of cities
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
facility
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Projekt rozvoje města Studénka v oblasti maloobchodu a služeb |
cs |
dc.title.alternative |
The project of town Studenka development in retail and service sphere |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rusková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this diploma work is improvement of defections and in sequence to this to elevation the satisfaction of the domestic population with the quality and frequency of the offer in the detail and facilities in the town Studenka. After the introducing part, which ex-plains the key words, there follows identification with privies to market research, weak-nesses of detail and facility in Studenka detected between them and socioekonomic analyse of the town. In the next part is executed the project, whith should contribute to Studenka development and in sequence to improvement of her reputation between domestic people and between potential tourists of the town. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6765
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account