dc.contributor.advisor |
Hromková, Ludmila
|
|
dc.contributor.author |
Krajča, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:05:30Z |
|
dc.date.available |
2017-05-04T23:00:32Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3262
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce má název "Projekt zavedení kojeneckých výživ firmy Hamé, a.s. na trh Ruské Federace". Jejím hlavním cílem je shromáždit co nejširší komplex informací o současné situaci na ruském trhu, tyto informace pak podrobně analyzovat a na základě analýzy navrhnout, jak úspěšně zavézt nový výrobek na trh. Výše uvedené téma jsem si vybral z toho důvodu, že mě po studiu v Rusku začal stále více zajímat tento velmi perspektivní trh a dále navázaná spolupráce a zaměstnání ve společnosti Hamé, a.s. Téma zavedení nových výrobků na tento trh je pro české firmy velmi aktuálním a atraktivním. Je však také dosti specifickým a od trhů EU odlišným. Zajímal jsem se o to, jakým nejefektivnějším způsobem a na který segment zacílit prvotní uvedení výrobku na ruský trh. V této práci jsem využil dotazníkového šetření, které jsem posléze analyzoval a vyvodil závěry a doporučení. |
cs |
dc.format |
93 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1779400 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017 |
|
dc.subject |
Rusko
|
cs |
dc.subject |
zavedení
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
dětská výživa
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
Moskva
|
cs |
dc.subject |
Petrohrad
|
cs |
dc.subject |
Russia
|
en |
dc.subject |
implementation
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
baby food
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
support of sale
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
Moscow
|
en |
dc.subject |
Saint-Petersburg
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení kojeneckých výživ firmy Hamé, a.s. na trh Ruské Federace |
cs |
dc.title.alternative |
Project of implementation baby food of Hamé, a.s. to Russian Federation's market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hurta, Josef |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main purpose of this thesis is to inform about strategies of the Hamé, a.s. company to penetrate Russian market with the babyfood "Hamé". Based on materials that have been analyzed, this study evaluates theoretical possibilities of expanding to the Russian market, within the frame of Hamé, a.s. The analytical part provides deep analysis of the company, the situation on current markets, company's core competences and provides conjectural consequences of entering the Russian market. The thesis thoroughly analyzes all challenges connected with the expansion to new markets and provides concrete solutions the company should take into consideration. In addition, proposed solutions are evaluated according to economic demands, possible risks and challenges the company could face. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5615
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|