dc.contributor.advisor |
Daňová, Dana
|
|
dc.contributor.author |
Svěráková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:31:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:01Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/324
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje cestovního ruchu města Zlína a zejména možnostmi komunikace v této oblasti. Cílem práce je vypracovat účinnou komunikační strategii města Zlína v oblasti cestovního ruchu s přesahem pro celý region Zlínsko, jehož je město Zlín přirozeným, historickým, kulturním i společenským centrem. Samotnému návrhu komunikační strategie předchází analýza současné situace v oblasti cestovního ruchu, která zahrnuje SWOT analýzu města Zlína i analýzu nynější komunikace zlínského magistrátu v této oblasti. |
cs |
dc.format |
70 s., 3 s.obr.příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1138095 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2008 |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
město Zlín
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový a komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
the town Zlín
|
en |
dc.subject |
communication-strategy
|
en |
dc.subject |
marketing and communication-mix
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie města Zlína v oblasti cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of the town Zlin in the domain of tourism |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the problems of the development of the town Zlín, in particular with the communication-possibilities in this area. The aim of the work is to build an effective strategy for the communication of the town Zlín in the domain of tourism with an outcome that would comprise the whole region Zlínsko, of which the town Zlín is the natural, historic, cultural and social centre. The draft of the communication-strategy is preceded by the analysis of the contemporary situation in the tourism in this area which comprises the SWOT analysis of the town Zlín as well as the analysis of the present communication-situation pursued by the Zlín municipality in this area. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2793
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|