Možnosti využití canisterapie z pohledu speciálních pedagogů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití canisterapie z pohledu speciálních pedagogů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dalajka, Jiří
dc.contributor.author Konečná, Lenka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:40:14Z
dc.date.available 2015-07-24T12:40:14Z
dc.date.issued 2014-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32476
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití canisterapie z pohledu speciálních pedagogů. Teoretická část vychází z odborné literatury. Cílem práce je popsat možnosti využití canisterapie u žáků s kombinovaným postižením z pohledu speciálních pedagogů. A jak speciální pedagogové, kteří s těmito žáky pracují, hodnotí uplatnění canisterapie ve výchovně-vzdělávacím procesu. Praktická část je zaměřena na hodnocení a názory speciálních pedagogů, ve kterých oblastech lze canisterapii uplatňovat při rozvoji žáků s kombinovaným postižením. V závěru jsou shrnuty výsledky výzkumu.
dc.format 65
dc.format.extent 1561494
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject canisterapie cs
dc.subject kombinované postižení cs
dc.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject tělesná a pohybová dovednost cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject smyslová výchova cs
dc.subject kognitivní procesy cs
dc.subject canistherapy en
dc.subject combined disability en
dc.subject pupils with special educational needs en
dc.subject physical and mo-toric ability en
dc.subject communication en
dc.subject sensory education en
dc.subject cognitive processes en
dc.title Možnosti využití canisterapie z pohledu speciálních pedagogů
dc.title.alternative Possibilities of Using Dog Therapy from the Point of View of Special Educators
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Procházková, Marie
dc.date.accepted 2015-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelors thesis is concerned with oppotunities for use of canistherapy in work special educators. The theoretical part is founded upon professional literature. The objective of the thesis is to describe special educatorś attitudes toward opportunities for use of canistherapy in education of pupils with combined disability. The thesis also examines special educatorś assessmend of canistherapy utilisation in educational process. The practical part of the the-sis presents special educatorś views and evaluation of the potential for canistherapy to be used in various areas of education of pupils with combined disability. The thesis is concuded with the research findings.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 37652
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24
local.subject postižené děti cs
local.subject canisterapie cs
local.subject children with disabilities en
local.subject canistherapy en


Files in this item

Files Size Format View Description
konečná_2015_dp.pdf 1.489Mb PDF View/Open None
konečná_2015_op.docx 15.73Kb Unknown View/Open None
konečná_2015_vp.docx 17.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account