"Já tobě a ty mně", přínos integračních aktivit mezi dětmi ZŠ a dětmi s postižením

DSpace Repository

Language: English čeština 

"Já tobě a ty mně", přínos integračních aktivit mezi dětmi ZŠ a dětmi s postižením

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dalajka, Jiří
dc.contributor.author Chlopčíková, Marie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:40:10Z
dc.date.available 2015-07-24T12:40:10Z
dc.date.issued 2014-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32458
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám tématem integračních aktivit. Bakalářská práce přibližuje téma integračních aktivit mezi žáky základních škol a dětmi s postižením v dětském domově LILA Otnice. Cílem práce je posoudit vliv integračních aktivit na to, jak žáci ze základních škol vnímají postižené děti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretickou část představuje vysvětlení pojmu integrace a integračních aktivit. Zabývá se také charakteristikou různých druhů postižení a charakteristikou organizací zapojených do tohoto projektu. Praktickou část uvádím vysvětlením metodologických pojmů a postupů, s přechodem k výsledkům kvalitativního šetření. Objasňuji, co bylo pro žáky prvním impulzem k realizaci integračních aktivit, jakou roli v nich hrají a jestli integrační aktivity změnili jejich postoj k dětem s postižením.
dc.format 57
dc.format.extent 4010839
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrace cs
dc.subject integrační aktivity cs
dc.subject sociální terapie cs
dc.subject druhy postižení cs
dc.subject sociální kontakty cs
dc.subject Integration en
dc.subject integration activities en
dc.subject social therapy en
dc.subject types of disability en
dc.subject social contacts en
dc.title "Já tobě a ty mně", přínos integračních aktivit mezi dětmi ZŠ a dětmi s postižením
dc.title.alternative "Me to You, You to Me" ? Benefit of Integration Activities among Elementary School Pupils and Handicapped Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2015-06-09
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis i focused on the integration activities. Bachelor thesis approaches the topic of integration activities among primary school pupils and children with disabilities in an orphanage LILA Otnice. The goal is to evaluate the impact of integration activities on how pupils from primary schools perceive disabled children. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is an explanation of the concept of integration and integration activities. I also discussed here the characteristics of various types of disabilities and characteristics of organizations involved in this project. In the practical part is methodological explanations of terms and procedures, with the transition to the results of a qualitative survey. I clarify what was the first impulse for students to implement integration activities, the role they play and if integration activities have changed their attitude towards children with disabilities.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 37631
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27
local.subject postižené děti cs
local.subject integrace cs
local.subject ústavní péče cs
local.subject škola cs
local.subject children with disabilities en
local.subject integration en
local.subject school en


Files in this item

Files Size Format View Description
chlopčíková_2015_dp.pdf 3.825Mb PDF View/Open None
chlopčíková_2015_op.doc 52Kb Unknown View/Open None
chlopčíková_2015_vp.docx 17.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account