Muzeum jako socializační a vzdělávací činitel
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jůzlová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Drápalová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:40:04Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:40:04Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32429
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou muzejní pedagogiky. Cílem je zmapovat zájem o edukaci v muzeích. V teoretické části je popsána historie vzniku muzeí a muzeopedagogiky, sociální a edukační funkce muzea, didaktika podle Jana Amose Komenského a je nastíněn proces socializace. Empirická část práce se zaměřuje na zjištění návštěvnosti a zájmu žáků o muzejní instituce formou kvantitativní metodologie. |
|
dc.format |
62 s. (81 596 znaků) |
|
dc.format.extent |
1750806 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
muzeopedagogika
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
didaktika
|
cs |
dc.subject |
historie
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
pedagogika
|
cs |
dc.subject |
kulturní prostředí
|
cs |
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
museum education
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
didactics
|
en |
dc.subject |
history
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
pedagogy
|
en |
dc.subject |
culturalenvironment
|
en |
dc.subject |
museum
|
en |
dc.title |
Muzeum jako socializační a vzdělávací činitel |
|
dc.title.alternative |
Museum as a Socialization and Educational Factor |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2015-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thebachelor thesis dealswiththetopicof museum pedagogics. Thegoalsis to tracetheinterest in education in museums. In thetheorethical part thereisthehistoryoftheoriginsofmuseums and museum education, social and educationalfunctionof museum, didactics by Jan Amos Komenský and theprocessofsocializationdescribed. Theempiric part ofthe thesis tries to identifytheattendance and theinterestofpupils in museum institutions in theformofquantitativemethodology. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37587
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-28 |
|
local.subject |
muzejní pedagogika
|
cs |
local.subject |
museum education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account