Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Štíchová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:55Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32386
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o dvou důležitých trendech současnosti: online obchodování a analýze konkurence. Cílem práce je pomocí odborných analytických přístupů zmapovat mikrookolí eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením, odborně interpretovat a aplikovat závěry vztahující se na tento subjekt a identifikovat jeho strategickou konkurenční výhodu pro efektivní komunikaci. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.format.extent |
5829634 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
eshop
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
elektronické obchodování
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
online shop
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
competition strategy
|
en |
dc.title |
Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením |
|
dc.title.alternative |
The Competitor Analysis and an Identification of Competitive Advantages for an Effective Communication of the Online Shop with Sports Nutrition, Healthy Nutrition and Sports Equipment |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with two important today´s trends: online trading and competition analysis. The aim of the work is to use the professional analytical approaches to map the microenvironment of the online shop with sports nutrition, healthy nutrition and sports equipment, to explicate and apply the conclusions related to this subject and identify its strategic competitive advantage for effective communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36997
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account