dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Sedláková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:43Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:43Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32326
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce bylo analyzovat uplatňovaný výchovný styl v konkrétních rodinách vzhledem k vnějším socioprofesním znakům rodiny. Teoretická část vychází z odborné literatury a zaměřuje se nejen na vymezení základních pojmů, výchovu dětí v rodinách z různého pohledu úhlu, vývojem rodiny a postavením jednotlivých aktérů rodinného života, ale především na výchovné styly, které rodiče využívají při výchově svých dětí s přihlédnutím k jejich profesní roli ve společnosti. V praktické části bylo využito kvalitativního výzkumu, kdy prostřednictvím rozhovoru s rodiči a následnou analýzou získaných dat, byl zjištěn výchovný styl, který je v konkrétní rodině využíván. |
|
dc.format |
87 |
|
dc.format.extent |
2628942 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
výchova v rodině
|
cs |
dc.subject |
výchovný styl
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
neúplná rodina
|
cs |
dc.subject |
socioprofesní kategorie rodin
|
cs |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
Education in the Family
|
en |
dc.subject |
Parenting/Educational Style
|
en |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
Single Parent Family
|
en |
dc.subject |
Father
|
en |
dc.subject |
Mother
|
en |
dc.subject |
Socio-professional Category of Family
|
en |
dc.title |
Výchovný styl jako projev sebepojetí rodiny |
|
dc.title.alternative |
Educational Style As an Expression of Family Self-Concept |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzl, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2015-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to analyze aparenting style, which was applied to specific family duties, due to external socio-professional characteristics of the family. The theoretical part of the thesis is based on the academic literature and focuses not only on a definition of basicconcepts, raising children in families from different angles of view, development status of the family andfamily life of the individual actors, but this thesis focuses primary on educational style of parents and takes into account their professional role at the society. The practical part of the thesis is based on qualitative research techniques. Through interviews with parents followed by data analysis, I was able to determine specific parenting/educational styles, which were used in particular families. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35906
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-03-24 |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
výchovný styl v rodině
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
parenting style
|
en |