Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Magdálková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:39Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:39Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32304
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce analyzuje marketingové nástroje s cílem zvýšení ochrany seniorů na předváděcích akcích. Teoretická část práce pojednává o marketingovém mixu, nákupním chování a cíleném marketingu. Důraz je kladen na rozbor marketingových nástrojů v oblasti předváděcích akcí. Praktická část je zaměřena na charakteristiku vybraných společností zabývající se prodejem výrobků a služeb na předváděcích akcích. Dále obsahuje analýzu současného stavu nákupního chování seniorů na nákupních akcích pomocí dotazníkového šetření. V závěřu práce jsou uvedeny návrhy a doporučení, která mohou vést ke zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích. |
|
dc.format |
64 s. (97 839 znaků) |
|
dc.format.extent |
2122058 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
předváděcí akce
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
společnost BECK
|
cs |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
demonstrations
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
BACK company
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Tools to Increase Seniors' Protection on Shopping Events |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Snopek, Lukáš |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis was analyzes of marketing tools to increase protection for seniors on demonstrations. The theoretical part treats about marketing mix, shopping beha-vior and targeted marketing. Emphasis was placed on the analysis of marketing tools in the demonstrations. The practical part was focused on the characteristics of selected companies focused in selling products and services on demonstrations. It also contains an analysis of the actual state of the shopping behavior of seniors to shopping events via questionnaire. At the close of the thesis were stated suggestions and recommendations which can lead to increased protection for seniors shopping events. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35714
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account