Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Louda, Jakub
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:39:34Z
dc.date.available 2015-07-24T12:39:34Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32284
dc.description.abstract Hlavním úkolem bakalářské práce je zpracovat analýzu tuzemského trhu radiálních a diagonálních EM pneumatik pro kolové nakladače a dumpery s koly od 25". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje klíčové prvky marketingu a marketingového výzkumu. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti MITAS a. s., pro kterou je tato práce zpracovávána, analýzou současného tuzemského trhu radiálních a diagonálních EM pneumatik a doporučeními pro zlepšení tržního podílu společnosti MITAS a. s. na domácím trhu.
dc.format 60 s. (11 221 znaků).
dc.format.extent 2175026
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject trh cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject Marketing en
dc.subject market en
dc.subject analysis of the market en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject segmentation of the market en
dc.title Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR)
dc.title.alternative Analysis of the Domestic Market of Radial and Diagonal Tires from 25" for Wheel Mining Machines (Group EM/OTR)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chochoľáková, Anna
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated The main objective of the bachelor thesis is to make an analysis of the domestic market with radial and bias EM tyres for wheels loaders and dumpers with tyres from 25". There are two parts of the thesis, the theoretical part and the practical part. The theoretical part describes key elements of marketing and marketing research. The practical part is concerned with the characteristics of MITAS a. s. company (MITAS a. s. is the contractor of this thesis), analysis of the present domestic market of radial and bias EM tyres and recommendations for improving market share of MITAS a. s. company on the domestic market.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35592
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
louda_2015_dp.pdf 2.074Mb PDF View/Open None
louda_2015_op.pdf 567.2Kb PDF View/Open None
louda_2015_vp.docx 22.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account