Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR)
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Louda, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:34Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:34Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32284
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním úkolem bakalářské práce je zpracovat analýzu tuzemského trhu radiálních a diagonálních EM pneumatik pro kolové nakladače a dumpery s koly od 25". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje klíčové prvky marketingu a marketingového výzkumu. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti MITAS a. s., pro kterou je tato práce zpracovávána, analýzou současného tuzemského trhu radiálních a diagonálních EM pneumatik a doporučeními pro zlepšení tržního podílu společnosti MITAS a. s. na domácím trhu. |
|
dc.format |
60 s. (11 221 znaků). |
|
dc.format.extent |
2175026 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
analysis of the market
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
segmentation of the market
|
en |
dc.title |
Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR) |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Domestic Market of Radial and Diagonal Tires from 25" for Wheel Mining Machines (Group EM/OTR) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chochoľáková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of the bachelor thesis is to make an analysis of the domestic market with radial and bias EM tyres for wheels loaders and dumpers with tyres from 25". There are two parts of the thesis, the theoretical part and the practical part. The theoretical part describes key elements of marketing and marketing research. The practical part is concerned with the characteristics of MITAS a. s. company (MITAS a. s. is the contractor of this thesis), analysis of the present domestic market of radial and bias EM tyres and recommendations for improving market share of MITAS a. s. company on the domestic market. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35592
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account