[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Kisková, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:39:33Z
dc.date.available 2015-07-24T12:39:33Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32279
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie v oblasti Jeseníků. Hlavním cílem je poukázat na to, zdali je oblast Jeseníků schopna správně využívat marketingové nástroje. V teoretické části je popsána problematika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, SWOT analýzy a situační analýzy. V praktické části je sepsána krátká historie oblasti Jeseníků. Vypsána jsou sdružení, která v oblasti pomáhají zvyšovat návštěvnost cestovního ruchu. Dále jsou zde aplikovány analýzy: SWOT a situační. Nechybí vyhodnocení obou analýz a doporučení pro další rozvoj.
dc.format 59 s. (68 666 znaků)
dc.format.extent 6796776
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject oblast Jeseníků cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject tourism en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject area Jeseníky en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject situation analysis en
dc.title [NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Analysis of the Marketing Strategy of Tourism in Area Jeseníky
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Durďáková, Jana
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with analyzes analysis of the marketing strategy of tourism in area Jeseníky. The main objective is to show whether the area Jeseníky able to properly use marketing tools. The theoretical part describes the problems of tourism, tourism marketing, SWOT analysis and situational analysis. The practical part described a short history of the area Jeseníky. In this thesis are listed associations which help increase the number of visitors in the area. There are also applied SWOT analysis and situation analysis. There is an evaluation of both analysis and recommendations for further development.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35567
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2015-05-15
local.subject Jeseníky (Česko : pohoří : oblast) cs
local.subject Jeseníky Mountains Region (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View Description
kisková_2015_dp.pdf 6.481Mb PDF View/Open None
kisková_2015_op.docx 27.23Kb Unknown View/Open None
kisková_2015_vp.docx 22.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account