[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kisková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:33Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:33Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32279
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie v oblasti Jeseníků. Hlavním cílem je poukázat na to, zdali je oblast Jeseníků schopna správně využívat marketingové nástroje. V teoretické části je popsána problematika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, SWOT analýzy a situační analýzy. V praktické části je sepsána krátká historie oblasti Jeseníků. Vypsána jsou sdružení, která v oblasti pomáhají zvyšovat návštěvnost cestovního ruchu. Dále jsou zde aplikovány analýzy: SWOT a situační. Nechybí vyhodnocení obou analýz a doporučení pro další rozvoj. |
|
dc.format |
59 s. (68 666 znaků) |
|
dc.format.extent |
6796776 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
oblast Jeseníků
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
area Jeseníky
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Analysis of the Marketing Strategy of Tourism in Area Jeseníky |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Durďáková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with analyzes analysis of the marketing strategy of tourism in area Jeseníky. The main objective is to show whether the area Jeseníky able to properly use marketing tools. The theoretical part describes the problems of tourism, tourism marketing, SWOT analysis and situational analysis. The practical part described a short history of the area Jeseníky. In this thesis are listed associations which help increase the number of visitors in the area. There are also applied SWOT analysis and situation analysis. There is an evaluation of both analysis and recommendations for further development. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35567
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
local.subject |
Jeseníky (Česko : pohoří : oblast)
|
cs |
local.subject |
Jeseníky Mountains Region (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account