[NEOBHÁJENO] Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Schneider, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Vaněk, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:33Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:33Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32278
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o., která je jediným poskytovatelem této služby. Práce se skládá ze dvou částí. Část první je zaměřena teoretickou problematiku marketingového plá-nování a klade si za cíl zachytit nejpodstatnější části marketingového plánování v sektoru služeb. Tyto teoretické poznatky jsou nadále využívání v praktické části, která se věnuje analýze marketingového plánu služby ALS28.cz. V této části je také uvedeno hodnocení a návrh změn a opatření, která jsou podložena vypracovanými analýzami a staví na teoretic-kých podkladech. |
|
dc.format |
42 |
|
dc.format.extent |
2380115 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
Marketing Strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
PEST Analysis
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing of Services
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Analysis of Marketing Strategy of Service ALS28.cz for the Company Weomax Group s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the analysis of marketing strategy of service ALS28.cz for the com-pany Weomax Group s.r.o., which is the only provider of this service. The work consists of two parts. First part focuses theoretical problems of marketing planning and aims to capture the most important part of the marketing planning in the service sector. The theoretical knowledge continue to use the practical part, which analyzes a marketing plan ALS28.cz service. This section also provides for the evaluation and proposal changes and measures that are supported by developed analyzes and builds on theoretical bases. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35565
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
local.subject |
hotová jídla
|
cs |
local.subject |
zdravý životní styl
|
cs |
local.subject |
ready-cooked meals
|
en |
local.subject |
healthy lifestyle
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account