dc.contributor.advisor |
Jůzlová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Láníková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:33Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:33Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32277
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá edukací v českém školství s pomocí asistenta pedagoga. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o profesi asistenta pedagoga. Zabývá se problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, popisuje žáky s diagnózou ADHD a v neposlední řadě objasňuje význam, tvorbu a strukturu individuálních vzdělávacích plánů. Praktická část obsahuje kvantitativní metodu realizovanou prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazníky vyplnili učitelů základních škol ze Zlína, Otrokovic a Kroměříže, kteří mají praxi s individuálně integrovaným žákem, u něhož je přítomen asistent pedagoga. Cílem praktické části je zjistit, zda je přítomnost asistenta pedagoga u integrovaného žáka přínosem a zda učitelé dokáží využít přítomnost asistenta ve třídě. |
|
dc.format |
86 |
|
dc.format.extent |
2024274 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
zdravotní posti-žení
|
cs |
dc.subject |
sociální znevýhodnění
|
cs |
dc.subject |
ADHD
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
teaching assistant
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
individual educational plan
|
en |
dc.subject |
affected with medi-cal
|
en |
dc.subject |
social disadvantage
|
en |
dc.subject |
ADHD
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
special educational needs
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.title |
Edukace v českém školství s pomocí asistenta pedagoga |
|
dc.title.alternative |
Education in Czech School System with the Help of a Teacher's Assistant |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Palovčíková, Geraldina |
|
dc.date.accepted |
2015-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theses deals with education in the Czech education systém with help of an assistant tea-cher. Theoretic contains theoretical knowledge about the teaching assistant to deal with these issues to battery with special educational needs, descriges aky diagnosed with ADHD and finally clarifies the connotation, the formation and structure of individual educational plan. Practical part contains quantitative methods implemented questionnaire enquiry. Questi-onnares completed an elementary school teacher from Zlin, Otrokovice and Kromeriz,who have the experience with individually intefrated pupil. For which the present assistant tea-cher. Objective practical part is to find whether the presence of a teacher assisant in an in-tegrated pupil and whether the teacher,can use the presence of assistant class. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35564
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-03-27 |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
porucha ADD
|
cs |
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
inkluze
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
attention deficit disorder
|
en |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |
local.subject |
inclusions
|
en |