Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Jarošová, Eva
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:39:30Z
dc.date.available 2015-07-24T12:39:30Z
dc.date.issued 2014-11-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32255
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na málotřídní školu, která může být instrumentem komunitního a celoživotního vzdělávání. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje ucelený popis a analýzu situace málotřídních i komunitních škol nejen v České republice, ale i v zahraničí. Dále praktické poznatky vlivu přeměny tradiční školy na školu komunitní. Díky výzkumu vzniká podstatný zdroj informací jednak o vnímání málotřídní školy obyvateli obce Suchohrdly u Miroslavi, ale i o vnímání přeměny této školy na školu komunitní. Také nabízí návod ke zlepšení její činnosti. V neposlední řadě popisuje vztah obyvatel venkova k celoživotnímu vzdělávání. K realizaci výzkumu je použita empirická studie založená na individuálním strukturovaném rozhovoru.
dc.format 96 s. (24 474 znaků)
dc.format.extent 4451416
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Málotřídní škola cs
dc.subject komunitní škola cs
dc.subject komunitní vzdělávání cs
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject Local small school en
dc.subject community school en
dc.subject community education en
dc.subject lifelong learning en
dc.title Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání
dc.title.alternative Small Rural School As an Instrument of Community and Lifelong Learning
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2015-05-11
dc.description.abstract-translated Diploma thesis is focused on a small local school, which can be an instrument of community and lifelong learning. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part provides a conprehensive description and an analysis of situation of local small schools and community colleges not only in the Czech Republic, but also in foreign countries. Futhermore, practical information of influence of change of the traditional school to the community school. According to my research there is a source of information about sentience local small school by residents of village Suchohrdly by Miroslav. But also sentience of change this school to the community school. Moreover it describes the relationship between residents and lifelong learning. The main method, which is used in my research, is individual structured interview.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 35463
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-02-20
local.subject málotřídní školy cs
local.subject small schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
jarošová_2015_dp.pdf 4.245Mb PDF View/Open None
jarošová_2015_op.doc 56Kb Unknown View/Open None
jarošová_2015_vp.doc 54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account