Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Jarošová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:30Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:30Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32255
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na málotřídní školu, která může být instrumentem komunitního a celoživotního vzdělávání. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje ucelený popis a analýzu situace málotřídních i komunitních škol nejen v České republice, ale i v zahraničí. Dále praktické poznatky vlivu přeměny tradiční školy na školu komunitní. Díky výzkumu vzniká podstatný zdroj informací jednak o vnímání málotřídní školy obyvateli obce Suchohrdly u Miroslavi, ale i o vnímání přeměny této školy na školu komunitní. Také nabízí návod ke zlepšení její činnosti. V neposlední řadě popisuje vztah obyvatel venkova k celoživotnímu vzdělávání. K realizaci výzkumu je použita empirická studie založená na individuálním strukturovaném rozhovoru. |
|
dc.format |
96 s. (24 474 znaků) |
|
dc.format.extent |
4451416 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Málotřídní škola
|
cs |
dc.subject |
komunitní škola
|
cs |
dc.subject |
komunitní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Local small school
|
en |
dc.subject |
community school
|
en |
dc.subject |
community education
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.title |
Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Small Rural School As an Instrument of Community and Lifelong Learning |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tannenbergerová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2015-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis is focused on a small local school, which can be an instrument of community and lifelong learning. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part provides a conprehensive description and an analysis of situation of local small schools and community colleges not only in the Czech Republic, but also in foreign countries. Futhermore, practical information of influence of change of the traditional school to the community school. According to my research there is a source of information about sentience local small school by residents of village Suchohrdly by Miroslav. But also sentience of change this school to the community school. Moreover it describes the relationship between residents and lifelong learning. The main method, which is used in my research, is individual structured interview. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35463
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-02-20 |
|
local.subject |
málotřídní školy
|
cs |
local.subject |
small schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account