dc.contributor.advisor |
Oralová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Brynza Hronová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:28Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:28Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32247
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je přiblížit čtenáři problematiku specifických poruch učení a vzdělávání dětí s těmito poruchami. Umožnit mu lépe porozumět dětem se specifickými poruchami učení, aby tak mohl být nápomocen při reedukaci a vzdělávání těchto dětí. Teoretická část je deskriptivní, vychází z odborné literatury a zaměřuje se na vymezení základních pojmů, etiologii specifických poruch učení, diagnostiku specifických poruch učení, řešení problému se specifickými poruchami učení ve školním systému, na možnosti reedukace a kompenzace, a taktéž na psychologické a sociální dopady, které můžou mít specifické poruchy učení na děti, těmito poruchami trpícími, v běžném životě. V praktické části jsem použila kvalitativní výzkum, který se zabývá dětmi, u kterých byly diagnostikovány specifické poruchy učení. Popisuji jejich obtíže od raného věku, až po současnost. |
|
dc.format |
86 s. (140406 znaků) |
|
dc.format.extent |
3748202 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
speciálně-pedagogické centrum
|
cs |
dc.subject |
pedagogicko-psychologická poradna
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
dysgrafie
|
cs |
dc.subject |
dysortografie
|
cs |
dc.subject |
dyskalkulie
|
cs |
dc.subject |
Specific learning disorders
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
special education center
|
en |
dc.subject |
educational and esychological counselling
|
en |
dc.subject |
dyslexia
|
en |
dc.subject |
dysgraphia
|
en |
dc.subject |
dysortographia
|
en |
dc.subject |
dyscalculia
|
en |
dc.subject |
diagnostics
|
en |
dc.subject |
methods of re-education
|
en |
dc.title |
Vzdělávání a integrace žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy |
|
dc.title.alternative |
Education and Integration of Students with Specific Learning Disabilities at Middle School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tannenbergerová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2015-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to explain the problems of specific learning disabilities and education of children with these disorders. To enable him to better understand children with learning disabilities, so that he could be instrumental in the re-education and education of these children. The theoretical part is descriptive, based on scientific literature and focuses on basic concepts, etiology of specific learning disabilities, diagnosis of specific learning, problem solving with learning disabilities in the school system, the possibilities of re-education and compensation, and also on the psychological and social impact which may have a specific learning disorders on children suffering from these disorders, in everyday life. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35299
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-03-27 |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |