Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Hanáková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:28Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:28Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32245
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zpracovat informace, které se týkají problematiky tvorby marketingo-vých nástrojů a následné interpretace zjištěných poznatků. Práce analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu, a předkládá doporučení pro jejich aplikaci. Dalším cílem je využití reálného marketingového výzkumu prováděného marketingovou společností, kte-rý následně slouží k tvorbě marketingové strategie ve společnosti HANÁK NÁBYTEK, a.s. Práce obsahuje jednotlivá doporučení týkající se následné im-plementace marketingových zjištění do praxe ve společnosti HANÁK NÁBYTEK, a.s. |
|
dc.format |
71 s. (101 752 znaků) |
|
dc.format.extent |
2390863 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
commercial
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
analysis SWOT
|
en |
dc.subject |
analysis PEST
|
en |
dc.title |
Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Application of Marketing Tools in the Company HANÁK NÁBYTEK, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rajnoch, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to process the information related to the issue of marke-ting tools creation and the following interpretation of its findings. The thesis analy-zes the individual parts of marketing mix and provides recommendations for their utili-zation. Another objective of the thesis is the utilization of a real marketing research con-ducted by a marketing company, which is consequently applied to creation of a marketing strategy in the HANÁK NÁBYTEK, a.s. company. The bachelor thesis contains individu-al recommendations concerning subsequent impementation of marketing findings into practice in HANÁK NÁBYTEK, a.s. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35288
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account