Řízení projektu Autopuc
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Urban, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:26Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:26Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32231
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce bylo popsání založení a provozování internetového pro-jektu Autopuc. Práce byla tvořena z části teoretické a praktické. V teoretické části byla obsažena obecná charakteristika e-business podnikání a jeho vývoj v ČR. Následně byly popsány možnosti výběru vhodného právního subjektu a marketing pro e-business podni-kání. Praktické část byla zaměřená popisu projektu Autopuc. Věnováno bylo převážně po-pisu samotného portálu, zvoleným technologiím. Pro návratnost projektu je velmi důležitý i marketing, proto mu byla věnována jedna z kapitol. Na základě této bakalářské práce byl projekt Autopuc skutečně realizován. Jeho dosavadní fungování a fázi rozpracování je re-kapitulováno ve shrnutí této práce. V závěru je pak projekt celkově zhodnocen. |
|
dc.format |
67 |
|
dc.format.extent |
2136605 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
e-business
|
cs |
dc.subject |
Autopuc
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
e-business
|
en |
dc.subject |
Autopuc
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.title |
Řízení projektu Autopuc |
|
dc.title.alternative |
Management of Autopuc Project |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis was to describe the establishment and operation of an Internet project named Autopuc. The work consists of theoretical and practical parts. The theoreti-cal part includes general characteristics of e-business enterprise and its development in the country. Subsequently, this section describes the choice of appropriate legal entity for mar-keting and e-business subnet. The practical part is focused on project description of Au-topuc. This part mainly describes the portal itself, chosen technologies. As the returns and marketing of the project is very important for the project so thesis devoted one chapter. On the basis of this thesis the project Autopuc was realized. He is currently developing a diffe-rent phase to be announced in the executive summary of this work. In conclusion, I would mention their overall evaluation. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35193
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account