Projekt zvyšování spokojenosti maloobchodních zákazníků firmy NEUMANN TOYS spol. s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Škubalová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:30:49Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:23Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/321
|
|
dc.description.abstract |
Tématem práce je "Měření spokojenosti maloobchodních zákazníků firmy NEUMANN TOYS spol. s.r.o.". Firma se zabývá výhradním dovozem a distribucí hraček značky SES a TOLO do ČR. Hlavním záměrem práce je zjistit míru spokojenosti obchodníků s poskytovanými službami, zachytit kritický rozsah činností firmy a zpracovat projekt na zvýšení spokojenosti. Navrhovaná opatření jsou podložena nákladovou a rizikovou analýzou. Předpokladem je jejich zpětné využití v praxi. |
cs |
dc.format |
110 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4426148 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011 |
|
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazníková metoda
|
cs |
dc.subject |
projekt na zvýšení spokojenosti maloobchodníků
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
satisfaction measuring of customers
|
en |
dc.subject |
questionnaire method
|
en |
dc.subject |
project on increasing of satisfaction of retailers
|
en |
dc.title |
Projekt zvyšování spokojenosti maloobchodních zákazníků firmy NEUMANN TOYS spol. s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project on increasing in satisfaction of retail customers of Neumann Toys Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Neumann, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work's theme is " The satisfaction measuring of retail customers of NEUMANN TOYS Ltd." The company deals with the exclusive import and distribution of SES and TOLO toys to the Czech Republic. The main aim of the thesis is to ascertain the rate of satisfaction of businessmen with provided services, record the critical scope of activities of the company and process a project on increasing of satisfaction. Arrangements proposed are supported by cost and risk analysis. The presumption is its reverse use in practice. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3962
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account