Prvky marketingové komunikace využitelné ve veřejném sektoru se zaměřením na Městský úřad Uherské Hradiště
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ševčíková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Mikulková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T00:51:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T00:51:12Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3217
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se zabývám analýzou a popisem marketingové komunikace Městského úřadu Uherské Hradiště. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace s dostupných zdrojů. V praktické části se pak zaměřuji na samotný Městský úřad Uherské Hradiště, na jeho profil, organizační strukturu a funkce úřadu. Na základě dotazníkového šetření zjišťuji informovanost a spokojenost veřejnosti s komunikací s Městským úřadem. Na závěr budou navržena opatření, která by zlepšila marketingovou komunikaci Městského úřadu s veřejností. |
cs |
dc.format |
59 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
612086 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketing ve veřejném sektoru
|
cs |
dc.subject |
marketing v neziskovém sektoru
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
marketing in public service
|
en |
dc.subject |
marketing in nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.title |
Prvky marketingové komunikace využitelné ve veřejném sektoru se zaměřením na Městský úřad Uherské Hradiště |
cs |
dc.title.alternative |
Elements of marketing communication used in public service with sight on Municipal office Uherské Hradiště |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2007-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Bachelor thesis I'm concerned with analyse and description of marketing communication of Municipal Office Uherske Hradiště. I sum up basic cindiny concernig marketing and marketing communication from available source in my teoretic part. Then I'm concentrate on single Municipal Office Uherske Hradiště, his profile, organizational structure and functions of office in my practic part. Based on questionnaire search I'm Cindiny knowing and satisfaction of public with communication with Municipal Office.I will be to propose disposal that would iprove marketing communication of City Office with public in my conlusion. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4075
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account