Geometrie - (ne)přímo na tělo
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štraneková, Mária
|
|
dc.contributor.author |
Stolaříková, Zlata
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:06Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:06Z |
|
dc.date.issued |
2014-10-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32119
|
|
dc.description.abstract |
Pruh - nesmrtelný vzor, který v sobě skrývá mnoho tajemství a příběhů. Už tisíce let se do něj oblékáme. Ne vždy jsme ho nosili pro jeho módnost. Ve svých počátcích sloužil přede-vším k označení určitých vrstev. V úvodu teoretické části své diplomové práce se zabývám historií pruhu. Postupně se dostávám až po současnost pruhu. Další kapitola už přímo ma-puje módní návrháře, které tento vzor uchvátil stejně jako mě a použili ho ve svých kolek-cích a tvorbě. V další části této kapitoly se dočtete, které filmy proslavily pruhovaný vzor na kostýmu. Praktická část je o mém pohledu na pruhy a vyjádření se pomocí nich. Pruhy dle svého cítění vyjadřuji pomocí závěrečné kolekce. |
|
dc.format |
98 s. (62506 znaků) |
|
dc.format.extent |
10453025 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pruh
|
cs |
dc.subject |
nesmrtelný vzor
|
cs |
dc.subject |
geometrie
|
cs |
dc.subject |
dynamika
|
cs |
dc.subject |
pohyb
|
cs |
dc.subject |
čistota
|
cs |
dc.subject |
stripe
|
en |
dc.subject |
immortal pattern
|
en |
dc.subject |
geometry
|
en |
dc.subject |
dynamics
|
en |
dc.subject |
motion
|
en |
dc.subject |
purity
|
en |
dc.title |
Geometrie - (ne)přímo na tělo |
|
dc.title.alternative |
Geometry - (in)Directly on Body |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.date.accepted |
2015-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The stripe immortal pattern which is full of many mysteries and stories. Since centuries we wear it. Not all the time we wear it because of its fashionability. In the dawning of clothing the stripe helps to distinguisch somebody from somebody, to differentiate social classes. The intruduction of my dissertation is focused to the history of the stripe till the present time. Next chapter presents the work of fashion designers who drew inspiration from the stripe like me and used the stripe in their collections. In the next part of that chapter are mentioned movies which make the stripe unforgettable on the film set. Practical part is about my personal opinion how to express with stripes in fashion design. My personal attitude is seen on my final collection |
|
dc.description.department |
Ateliér Design oděvu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Design oděvu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Fashion Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41095
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account