dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Hamová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:42:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:13Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3198
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je zjištění zvláštností v komunikaci a chování, které mohou bránit v navázání zdravého vztahu mezi dítětem a pěstounem nebo adoptivním rodičem a poskytnutí návrhů jejich řešení. Teoretická část uvádí do problematiky psychického vývoje dítěte a oblastí, ve kterých může být narušen. Dále popisuje potřeby rodičů, které jsou díky dětem naplněny a v neposlední řadě se věnuje typům zvláštností v chování a komunikaci u dětí v náhradních rodinách. Praktická část je provedena kombinovanou formou a ověřuje existenci těchto zvláštností, výchovné přístupy k nim a zkušenosti rodičů s odbornou pomocí v těchto situ-acích. |
cs |
dc.format |
60 s., 4 s. dotazníky |
cs |
dc.format.extent |
722884 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.05.2009 |
|
dc.subject |
Adopce
|
cs |
dc.subject |
pěstounská péče
|
cs |
dc.subject |
potřeby rodičů
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
psychický vývoj
|
cs |
dc.subject |
frustrace
|
cs |
dc.subject |
deprivace
|
cs |
dc.subject |
trauma
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
chování
|
cs |
dc.subject |
odborná pomoc
|
cs |
dc.subject |
Adoption
|
en |
dc.subject |
foster care
|
en |
dc.subject |
parents' needs
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
mental development
|
en |
dc.subject |
frustration
|
en |
dc.subject |
deprivation
|
en |
dc.subject |
trauma
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
behaviour
|
en |
dc.subject |
specialized assistance
|
en |
dc.title |
Zvláštnosti v chování a komunikaci u dětí v náhradní rodinné péči |
cs |
dc.title.alternative |
Specialities in behaviour and communication of children in surrogate families |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Enachescu-Hroncová, Iva |
|
dc.date.accepted |
2007-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to determine specialities in communication and behaviour, which may prevent establishment of wholesome relationship between child and fosterer or adop-tive parent, and to provide suggestions for their solution. Theoretical part introduces into problems of child mental development and areas where it could be affected. Furthermore, it describes parents' needs which are fulfilled due to children and last but not least, it follows types of specialities in communication and behaviour of children in surrogate families. Practical part is performed in combined form and it proves the existence of these speciali-ties, educational approaches to them and parents' experiences with specialized assistance in these situations. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6808
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
náhradní rodinná péče
|
cs |
local.subject |
mezilidská komunikace
|
cs |
local.subject |
rodinná komunikace
|
cs |
local.subject |
foster home care
|
en |
local.subject |
interpersonal communication
|
en |
local.subject |
family communication
|
en |