dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Škoda, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:42:24Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:13Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3197
|
|
dc.description.abstract |
Řízení rozhlasové stanice z hlediska marketingových komunikací považuji za jeden z nejúčinnějších (a upřímně řečeno za skutečně nejúčinnější) způsobů dosahování plánovaných cílů. Přestože se má dosavadní praxe se týkala jen komerčních stanic, kde cílem je především dosažení tržního podílu a obchodního výsledku, platí tyto principy řízení jistě i pro nekomerční stanice. Řízení z pohledu marketingových komunikací je jen nástrojem k dosažení cíle a způsob jeho užití závisí na tom, jak je tento cíl definován. Transformace Frekvence 1 jsem se účastnil jako šéfdramaturg stanice. Zároveň jsem spolupracoval na transformaci rádia Bonton a na rozjezdu Rádia Info. V této práci shrnuji své poznatky o řízení rozhlasové stanice. Nehledejte "Moudra" s velkým "M". Řešení každé situace nakonec stejně závisí na kreativitě jednotlivce. Proto je část práce souborem jednotlivých praktických příkladů ilustrujících celý proces. |
cs |
dc.format |
71 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1188495 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 18.04.2012 |
|
dc.subject |
řízení rozhlasové stanice
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
CATI
|
cs |
dc.subject |
metodika výzkumu
|
cs |
dc.subject |
poslechovost
|
cs |
dc.subject |
directing radio station
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
CATI
|
en |
dc.subject |
research methodology
|
en |
dc.subject |
audience rating
|
en |
dc.title |
Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času |
cs |
dc.title.alternative |
Transformation of radio Frekvence 1 and reaction to a change of audience ratings research methodology and sale of advertising time |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my opinion, directing radio station from the point of marketing communication is one of the most effective (and honestly said one of the most effective indeed) method of achieving planned goals. Although my job history is related only to commercial radio stations, where the goal is mainly to achieve market shares and business results, these directing principles are surely applied to non-commercial stations too. Directing from the point of marketing communication is only an instrument to achieve goals and the way of his usage is depended on the definition of the goal. I attended transformation of Frekvence 1 as a head of dramaturgy. Along with that I cooperated on the transformation radio Bonton and starting Radio Info. In this work I summarize my pieces of knowledge about directing radio stations. Do not look for "Wisdom" with capital "W'q. Solution of each situation is always depended on the creativity of each person. Therefore part of my work is a collection of particular practical examples showing the whole process. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4975
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|