Názory a postoje studentů středních škol na so-ciální sítě jako součást jejich volného času
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hanková, Magdalena
|
|
dc.contributor.author |
Gerátová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:33Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:33Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31978
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se se zaměřuje na problematiku sociálních sítí a jejich významem ve vol-ném čase studentů středních škol. V teoretické části je věnována pozornost psycho-sociálním proměnám v pozdní adolescenci, formování názorů a postojů v této etapě, stejně jako nejrůznějším aspektům spojeným s užíváním sociálních sítí ve volném čase (rizika, bez-pečnost práce). Cílem praktické části, založené na dotazníkovém šetření, je zjištění názorů s postojů studentů středních škol na sociální sítě jako součást jejich volného času. |
|
dc.format |
101 |
|
dc.format.extent |
1898288 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pozdní adolescence
|
cs |
dc.subject |
postoj
|
cs |
dc.subject |
názor
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
late adolescence
|
en |
dc.subject |
attitude
|
en |
dc.subject |
opinion
|
en |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.title |
Názory a postoje studentů středních škol na so-ciální sítě jako součást jejich volného času |
|
dc.title.alternative |
Opinions and Attitudes of Secondary School Students to Social Networks as a Part of their Leisure Time |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis focuses on the issue of social networks and their importance in the free time of secondary school students. The theoretical part is devoted to psycho-social transformati-ons in late adolescence, shaping opinions and attitudes at this stage, as well as various aspects associated with the use of social networks in their free time (pros and cons, risks, safety). The goal of the practical part, based on a questionnaire investigation ,is to find what are the views and attitudes of the high school students who use the social networks as the part of their free time. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38502
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
local.subject |
názory a postoje
|
cs |
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
local.subject |
internet
|
cs |
local.subject |
views and attitudes
|
en |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
leisure time activities
|
en |
local.subject |
Internet
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account