Vybrane aspekty cinnosti strediska vychovne pece z pohledu pracovniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vybrane aspekty cinnosti strediska vychovne pece z pohledu pracovniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Vlček, Petr
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:29:25Z
dc.date.available 2015-07-24T12:29:25Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31949
dc.description.abstract Záměrem práce je zjistit a popsat rozpory mezi požadovanými zájmy různých okolních subjektů na středisko a jeho reálnými dispozicemi. Pro zvolený problém je s ohledem na povahu zkoumaného problému využita kvalitativní metoda zakotvené teorie. Pro potřeby výzkumu byla důležitá kvalita získaných dat, která byla získána metodou polostrukturovaných rozhovorů s pracovníky vybraného střediska. Analýza a interpretace dat byla realizována metodou tvorby analytického příběhu. Součástí výsledků práce je teoretický model vztahů mezi vzniklými kategoriemi, jejichž interpretace podává faktický pohled na zkoumanou problematiku.
dc.format 74 s. (138003 znaků).
dc.format.extent 9653473
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject středisko výchovné péče cs
dc.subject institucionální výchova cs
dc.subject metoda zakotvené teorie cs
dc.subject educational care center en
dc.subject institutional education en
dc.subject grounded theory method en
dc.title Vybrane aspekty cinnosti strediska vychovne pece z pohledu pracovniku
dc.title.alternative Selected Aspects of Educational Care Centre Activities from the View of Workers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petr Šafránková, Anna
dc.date.accepted 2015-05-29
dc.description.abstract-translated The intention of this thesis is to identify and describe the differences between the desired interests of various entities in institutional education of children and youth and its real dispositions. For this chosen problem is due to the nature of problem used qualitative theory method. For the purposes of the research, was an important indicator a quality of the data, which were obtained by interviews with employees in selected centres. Analysis and interpretation of the data was carried out by the method of analytical story. Part of the results of this thesis is theoretical model of relations developed between categories which interpretation gives a factual view of problem.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38456
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-17
local.subject střediska výchovné péče cs
local.subject dětské domovy cs
local.subject educational care centres en
local.subject children’s homes en


Files in this item

Files Size Format View Description
vlček_2015_dp.pdf 9.206Mb PDF View/Open None
vlček_2015_op.docx 20.39Kb Unknown View/Open None
vlček_2015_vp.docx 19.26Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account