Výchovné dilema v subjektivních teoriích rodičů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Saňáková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:19Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:19Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31925
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje výchovným dilematům v subjektivních teoriích rodičů. Teoretická část se zabývá především výchovou, jejím pojetím, funkcím nebo znaky. Dále výchovnými styly, problémy v rodině a společenskými změnami, které tuto výchovu ovlivňují. Závěrečná kapitola teoretické části pojednává právě o výchovných dilematech. V praktické části se zaměřujeme na subjektivní teorie, ze kterých vychází výchova rodičů. Výstupem našeho kvalitativního výzkumného šetření je zakotvená teorie. |
|
dc.format |
76 s. |
|
dc.format.extent |
1514184 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výchovné dilema
|
cs |
dc.subject |
subjektivní teorie
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
educational dilemma
|
en |
dc.subject |
subjective theories
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
parenting
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.title |
Výchovné dilema v subjektivních teoriích rodičů |
|
dc.title.alternative |
The Educational Dilemma in the Subjective Theories of Parents |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diplomma thesis is devoted to educational dilemmas in subjective theories of parents. The theoretical part mainly concerns education, its notion, functions or features. Further-more, educational styles, family problems and social changes that affect the education. The final chapter discusses the theoretical right of educational dilemmas. The practical part focuses on the subjective theory underlying the formation of the parents. The output of our qualitative research is a grounded theory. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38428
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-17 |
|
local.subject |
výchovný styl v rodině
|
cs |
local.subject |
parenting style
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account