dc.contributor.advisor |
Krausová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Mořická, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:16Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:16Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31905
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Teoretická část poskytuje pohled na problematiku celoživotního vzdělávání a učení, dalšího vzdělávání, dalšího profesního vzdělávání s přihlédnutím na specifika profesního vzdě-lávání v sociálních službách a jejich významu pro společnost, jednotlivce i organizace. Stěžejní v této práci je problematika vzdělávání ve sféře sociálních služeb a její vymezení v legislativě a dalších dokumentech. Empirická část práce se zabývá identifikaci vzdělávacích potřeb pohledem pracovníků kontaktních center Olomouckého a Zlínského kraje spadající pod Společnost Podané ruce, o. p. s. coby poskytovatelů sociální služby. Současně věnuje pozornost kvalitativní volbě výzkumné strategie. Na základě nabytých výsledků jsou vyhodnoceny cíle práce. |
|
dc.format |
91 s. |
|
dc.format.extent |
1483986 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávání sociálních pracovníků
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
další profesní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
education of social workers
|
en |
dc.subject |
educational needs
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
continuing professional education
|
en |
dc.title |
Vzdělávací potřeby pracovníků kontaktních center Olomouckého a Zlínského kraje |
|
dc.title.alternative |
Educational Needs of Drop-In Centre Workers of the Company Podané ruce, o. p. s |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prusáková, Viera |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the professional training of workers in social services. The theoretical part provides a view on the issue of lifelong learning, continuing education, continuing professional education, taking into account the specifics of professional education in social services and their importance to society, individuals and organizations. In this work is main the issue of education in the social service sector and its demarcation in legislation and other documents. The empirical part deals with the identification of training needs in terms of social workers of Drop-in centres in Olomouc and Zlín region belonging to the Company Podané ruce, o. p. s.. At the same time it pays attention to the qualitative research strategy. Based on the acquired results we evaluated targets of this research. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38407
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-16 |
|
local.subject |
sociální pracovníci
|
cs |
local.subject |
další vzdělávání
|
cs |
local.subject |
profesní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
social workers
|
en |
local.subject |
continuing education
|
en |
local.subject |
professional education
|
en |