Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Skuplík, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:12Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:12Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31888
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem této bakalářská práce je marketingová komunikační strategie mezinárodní dopravní společnosti Turbotiger. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci podniku a na základě dalších poznatků přijít s návrhy na její inovaci. Teoretická část je věnována problematice týkající se tématu a tvoří tak základ pro další postup. Praktická část se zaměřuje na popis společnosti a na její současnou marketingovou komunikační strategii. V další části je dle firemní aktivity vytvořena SWOT analýza, následována dotazníkovým šetřením. Tyto informace pak tvoří základ k závěrečnému návrnu inovací marketingové komunikační strategie společnosti. |
|
dc.format |
71 s. (95 941 znaků). |
|
dc.format.extent |
1831712 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
Turbotiger
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication strategy
|
en |
dc.subject |
Turbotiger
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of the Marketing Communication Strategy of the Brand Turbotiger |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2015-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of this bachelor thesis is a marketing communication strategy of the international transport company Turbotiger. The aim of this work is to analyse the current marketing communication of the company and based on other findings to come up with proposals for its innovation. The theoretical part deals with issues related to the topic and forms the foundations for next procedure. The practical part focuses on the description of the company and its current marketing communication strategy. In the next part, according to the company's activities, is created SWOT analysis and followed by a questionnaire survey. This information then forms the basis for the final innovative proposals in the marketing communication strategy of the brand Turbotiger. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
38376
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-05-06 |
|
local.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
local.subject |
strategický marketing
|
cs |
local.subject |
osobní doprava
|
cs |
local.subject |
communication in marketing
|
en |
local.subject |
strategic marketing
|
en |
local.subject |
passenger traffic
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account