dc.contributor.advisor |
Kroutilová Nováková, Radana
|
|
dc.contributor.author |
Jarošová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:10Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:10Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31879
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na žáky se vzácným onemocněním v edukačním procesu. Teoretická část popisuje vybrané druhy vzácného onemocnění, jejich etiologii, symptomy a jejich léčbu. Dále přibližuje specifika vzdělávání žáků se vzácným onemocněním a v neposlední řadě se zaměřuje na instituce edukačního procesu, jeho činitele a na rodinu dítěte se vzácným onemocněním. Pro praktickou část je zvolen kvalitativní výzkum, pro sběr dat je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Hlavním cílem výzkumu je zjistit specifické aspekty vzdělávání a výchovy žáka s Prader-Willi syndromem. Výsledky této diplomové práce mohou sloužit jako nástroj širšího pohledu na problematiku onemoc-nění dětí s Prader-Willi syndromem a bližší informovanost pro činitele edukačního procesu a pro rodiče dětí s tímto onemocněním. |
|
dc.format |
102 s. |
|
dc.format.extent |
3968031 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vzácná onemocnění
|
cs |
dc.subject |
edukační proces
|
cs |
dc.subject |
činitelé edukačního procesu
|
cs |
dc.subject |
rodina dítěte se vzác-ným onemocněním
|
cs |
dc.subject |
instituce edukačního procesu
|
cs |
dc.subject |
Prader-Willi syndrom
|
cs |
dc.subject |
Rare diseases
|
en |
dc.subject |
educational process
|
en |
dc.subject |
agents of the educational process
|
en |
dc.subject |
family of a child with a rare disease
|
en |
dc.subject |
institution of the educational process
|
en |
dc.subject |
Prader-Willi syndrome
|
en |
dc.title |
Žák se vzácným onemocněním v edukačním procesu |
|
dc.title.alternative |
Pupil with a Rare Condition in the Educational Process |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on pupils with a rare disease in the educational process. The theoreti-cal part describes selected types of rare diseases, their etiology, symptoms and treatment. Further on, it approaches specifics of education of pupils with a rare disease and finally focuses on the institutions of the educational process, its agents and the family of a child with a rare disease. In the practical part, there is chosen a qualitative research and a method of data collection is made through a half-structured interview. The main objective of the research is to identify specific aspects of education of a pupil with the Prader-Willi syn-drome. The results of this thesis can serve as a tool for a broader perspective on the illness issues of children with Prader-Willi syndrome and detailed information for agents in the educational process and for children´s parents. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38364
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-16 |
|
local.subject |
rodiny s postiženými dětmi
|
cs |
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
praktické školy
|
cs |
local.subject |
families with children with disabilities
|
en |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |
local.subject |
inclusive education
|
en |
local.subject |
special schools
|
en |