dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Kuzník, Kamil
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:10Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:10Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31878
|
|
dc.description.abstract |
Obrazový pohyb ve filmu prošel v časově krátkém období rychlým vývojem. Nebyl to jen technologický pokrok, co zapříčinil posun ve vnímání obrazového pohybu, ale také objevování různých úhlú kamery (rakurzů), vazby záběrů, zkoumání psychologického i estetického účinku různých forem pohybu na filmovém plátně či v televizi. Tato práce definuje základní pojmy obrazového pohybu, dokumentuje vývoj obrazového pohybu na konkrétních filmech z minulosti i současnosti a ukazuje posun v jeho vnímání. |
|
dc.format |
36 |
|
dc.format.extent |
3187061 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Obrazový pohyb ve filmu prošel v časově krátkém období rychlým vývojem. Nebyl to jen technologický pokrok
|
cs |
dc.subject |
co zapříčinil posun ve vnímání obrazového pohybu
|
cs |
dc.subject |
ale také objevování různých úhlú kamery
|
cs |
dc.subject |
rakurzů
|
cs |
dc.subject |
vazby záběrů
|
cs |
dc.subject |
zkoumání psychologického i estetického účinku různých forem pohybu na filmovém plátně či v televizi. Tato práce definuje základní pojmy obrazového pohybu
|
cs |
dc.subject |
dokumentuje vývoj obrazového pohybu na konkrétních filmech z minulosti i současnosti a ukazuje posun v jeho vnímání
|
cs |
dc.subject |
motion picture
|
en |
dc.subject |
frame
|
en |
dc.subject |
movement camera
|
en |
dc.subject |
esthetics
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Obrazový pohyb a jeho estetika 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Image Motion and its Aesthetics 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., camera |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2015-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the history of cinematography, the pictorial motion has undergone a fast development in a short period of time. It was not only the technological progress, that caused the shift in the perception of the pictorial motion, but also the discovery of different angles of the camera, binding of the shots, research of the psychological and aesthetical effect of different forms of motion on the film screen or on TV. This work defines the basic terms of the pictorial motion. It also documents the development of the pictorial motion on the base of the particular films from the past and present and shows the change in its perception. |
|
dc.description.department |
Kabinet teoretických studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Audiovize |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Audiovisual Arts |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
38363
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-05-12 |
|