Digitální projekce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Dvořák, Denis
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:10Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:10Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31877
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřil na oblast digitální projekce, která v poslední době zaznamenala obrovský vývoj v celém světě. Práce je rozdělena na dvě hlavní kapitoly: teoretickou a praktickou část. V první zmíněné části popisuji podstatu a začátky digitální projekce včetně procesu digitalizace jako takového, a zároveň nastiňuji způsoby digitali-zace filmu i kinosálů. V druhé kapitole pak zjišťuji, jaké vybavení a technologie jsou ne-zbytné k zajišťování kvalitní digitální projekce a jaké praktické využití v současnosti digi-tální projekce nabízí. V závěru pak hodnotím pozitiva i negativa, která sebou digitální éra přináší, a zkoumám také budoucí nové trendy ve vytyčené oblasti. |
|
dc.format |
46 s., obrazová příloha - 1 s. |
|
dc.format.extent |
2203417 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální projekce
|
cs |
dc.subject |
digitalizace
|
cs |
dc.subject |
analogový 35 mm film
|
cs |
dc.subject |
digitální kino
|
cs |
dc.subject |
Digital Projection
|
en |
dc.subject |
Digitisation
|
en |
dc.subject |
Analog 35 mm Film
|
en |
dc.subject |
Digital Cinema
|
en |
dc.title |
Digitální projekce |
|
dc.title.alternative |
Digital Projection |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Komorný, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2015-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this bachelor thesis I focus on the area of digital projection that has been recently experi-encing a huge worldwide development. Thesis is divided into two main sections: theoreti-cal part and practical part. In the first part I describe principles and beginnings of digital projection including the digitisation process, and at the same time I mention ways of film and cinema digitisation. In the second section I try to find out what kind of equipment and technologies are necessary to ensure quality digital projection and what practical usage the digital projection itself offers. In the conclusion I assess the positive and negative sides that the digital era has brought as well as examine new future trends in this field. |
|
dc.description.department |
Kabinet teoretických studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Audiovize |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Audiovisual Arts |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
38361
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account