dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Varmužová, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:09Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:09Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31873
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů komunikace, komunikační dovednost a kompetence, jazyk a řeč. Dále je v ní rozpracován psychomotorický, kognitivní vývoj dítěte, vývoj řeči a narušená komunikační schopnost. Zabývá se také hrou, jejím vývojem a významem v předškolním věku. Praktická část dokládá návrh souboru her na rozvoj komunikačních dovedností, následně pak jeho ověření. Závěrečná evaluace nabízí pohled na soubor her ze strany učitelky, dětí a i autorky bakalářské práce. |
|
dc.format |
50 s. (60 838 znaků) |
|
dc.format.extent |
1847672 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační kompetence
|
cs |
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communicative competence
|
en |
dc.subject |
preschool age children
|
en |
dc.subject |
play
|
en |
dc.title |
Rozvoj komunikačních dovedností dětí v mateřské škole prostřednictvím her na odbourání ostychu |
|
dc.title.alternative |
Development of communication skills of children in kindergarden using games to eliminate shyness |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part is focused on defining the concepts of communication, communication skill and competence, language and speech. It is processed psychomotor and cognitive development of the child, speech development and communication disorder. It also discusses the play, it´s development and importance of preschool age. The practical part includes a proposal and a verification of a draft set of game to develop communication skills. The final evaluation offers a view of the game set by the preprimary teacher, preschool children and even the author of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38357
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
komunikační výchova
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
hry
|
cs |
local.subject |
communication education
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
games
|
en |