Motivace dětí k výtvarné činnosti v tradiční a alternativní mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:09Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:09Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31870
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá motivací dětí k výtvarné činnosti v tradiční a alternativní mateřské škole. Práce je zaměřena zejména na porovnání motivace dětí v tradiční a Montessori mateřské škole. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem motivace, výtvarné činnosti v souvislostech tradiční a Montessori pedagogiky. Praktická část objasňuje proces motivace k výtvarným činnostem pomocí výzkumných metod pozorování a inteview. V závěru dochází k interpretaci výsledků, k odpovědím na výzkumné otázky a formulováním doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
55 s. (74 083) |
|
dc.format.extent |
20976308 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alternativní mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
tradiční mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
výtvarná činnost
|
cs |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
kindergarten traditional
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
art activities
|
en |
dc.title |
Motivace dětí k výtvarné činnosti v tradiční a alternativní mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Motivation of children in art activities in traditional and alternative kindergarden |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krajcarová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the motivation for creative activities in preschool education in traditional and alternative kindergarten. The work is focused on comparing children's mo-tivation in traditional and Montessori kindergarten. The theoretical part explains the con-cepts related to the topic motivation , art activities in the context of traditional and Montes-sori pedagogy. The practical part explains the process of motivation for creative activities through research and observation methods inteview. In conclusion the interpretation of the results of the answers, to the research questions and formulating recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38354
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
výtvarná výchova
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
alternativní mateřské školy
|
cs |
local.subject |
výtvarná činnost
|
cs |
local.subject |
art education
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
alternative kindergartens
|
en |
local.subject |
visual art activities
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account