Event marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Pavlíková, Andrea
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:39:09Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3186
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je projít event marketingem od A do Z a představit tuto velmi atraktivní část komunikačního mixu firem. Ukázat jak funguje, co vše obsahuje a jak se dá tato "emocionální zbraň marketérů" využí-vat. První část práce se zabývá teoretickými pohledy na event marketing, jeho součástmi, jeho definicemi, rozdělením zdrojů, výzkumem a také rostoucím významem eventů. V další částí se práce k event marketingu staví z praktičtějšího hlediska, analyzuje jeho využití ve společnosti Telefónica O2, seznamuje s event marketingem v praxi. Práce také obsahuje dotazníkový průzkum, který byl učiněn mezi zaměstnanci TO2 s cílem zjistit chápání a dopady využívání eventů ve společnosti Telefónica O2. Cílem práce je, aby sloužila nejen jako představení event marketingu jako pojmu, ale aby z ní bylo známo, co event marketing znamená, jak se používá, jak s ním dobře a účinně pracovat a také nastínit, o jak důležitý a zároveň náročný nástroj marketingového mixu se jedná. cs
dc.format 80 s., 30 s obr. příloh cs
dc.format.extent 3880479 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2037
dc.subject event marketing cs
dc.subject analýza cs
dc.subject výzkum a vyhodnocování cs
dc.subject event marketing v praxi cs
dc.subject event marketing en
dc.subject analysis en
dc.subject research and evaluation en
dc.subject event marketing in use en
dc.title Event marketing cs
dc.title.alternative Event marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.date.vskp-available 2037-04-18
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is to go through event marketing from A to Z and to present this very attractive part of communication mix of companies. I would also like to show how everything in event marketing works, what it contains and how to use this "emotional weapon of marketers". The first part of the thesis deals with theoretical aspects of event marketing and its compo-nents, its definitions, sources division, research as well as growing importance of events. In another part there is a more practical view of event marketing, its application in Tele-fónica O2 company and we can get to know event marketing in use. There is also a survey conducted among TO2 employees with the aim to find out about the understanding and impact of events using in Telefónica O2 company. The objective of this work is not only to introduce event marketing as a mere conception but mainly explain what event marketing means, how to use it, how to work with it effec-tively as well as point out how important and at the some time a demanding tool of market-ing mix it is. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4964
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pavlíková_2007_dp.pdfBlocked 3.700Mb PDF View/Open
pavlíková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
pavlíková_2007_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account