dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Pavlíková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:39:09Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3186
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je projít event marketingem od A do Z a představit tuto velmi atraktivní část komunikačního mixu firem. Ukázat jak funguje, co vše obsahuje a jak se dá tato "emocionální zbraň marketérů" využí-vat. První část práce se zabývá teoretickými pohledy na event marketing, jeho součástmi, jeho definicemi, rozdělením zdrojů, výzkumem a také rostoucím významem eventů. V další částí se práce k event marketingu staví z praktičtějšího hlediska, analyzuje jeho využití ve společnosti Telefónica O2, seznamuje s event marketingem v praxi. Práce také obsahuje dotazníkový průzkum, který byl učiněn mezi zaměstnanci TO2 s cílem zjistit chápání a dopady využívání eventů ve společnosti Telefónica O2. Cílem práce je, aby sloužila nejen jako představení event marketingu jako pojmu, ale aby z ní bylo známo, co event marketing znamená, jak se používá, jak s ním dobře a účinně pracovat a také nastínit, o jak důležitý a zároveň náročný nástroj marketingového mixu se jedná. |
cs |
dc.format |
80 s., 30 s obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3880479 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2037 |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
výzkum a vyhodnocování
|
cs |
dc.subject |
event marketing v praxi
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
research and evaluation
|
en |
dc.subject |
event marketing in use
|
en |
dc.title |
Event marketing |
cs |
dc.title.alternative |
Event marketing |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-04-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is to go through event marketing from A to Z and to present this very attractive part of communication mix of companies. I would also like to show how everything in event marketing works, what it contains and how to use this "emotional weapon of marketers". The first part of the thesis deals with theoretical aspects of event marketing and its compo-nents, its definitions, sources division, research as well as growing importance of events. In another part there is a more practical view of event marketing, its application in Tele-fónica O2 company and we can get to know event marketing in use. There is also a survey conducted among TO2 employees with the aim to find out about the understanding and impact of events using in Telefónica O2 company. The objective of this work is not only to introduce event marketing as a mere conception but mainly explain what event marketing means, how to use it, how to work with it effec-tively as well as point out how important and at the some time a demanding tool of market-ing mix it is. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4964
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|