dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Rafajová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:06Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:06Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31862
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce jsou výhody a nevýhody úzkých vztahů mateřské školy a rodiny. Práce má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části jsou rozpracována témata zabývající se vývojem vztahů mateřské školy a rodiny na personální úrovni. Tato témata byla zaměřena na učitelku mateřské školy, která je nezbytným činitelem výchovně-vzdělávacího procesu, a její názory jsou pro tuto práci stěžejní. Poté jsme se zaměřili na rodiče, kteří jsou hlavními aktéry při utváření úzkého vztahu. Ve výzkumné části prostřednictvím polostrukturovaného interwiev učitelky sdělo-valy své názory, které se týkaly vzájemným vztahů. Následně zjištěná data byla sumarizo-vána, vyhodnocena a také interpretována. Ze sdělení učitelek jasně vyplývá důležitost bu-dování úzkých vztahů v předškolním vzdělávání. |
|
dc.format |
58 s. (96 999 znaků) |
|
dc.format.extent |
2222200 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Učitelka mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
rodič
|
cs |
dc.subject |
úzký vztah mezi učitelkou a rodičem
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
Nurseryschool teacher
|
en |
dc.subject |
parent
|
en |
dc.subject |
relationships between eacher and parent
|
en |
dc.subject |
comunication
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.title |
Výhody a nevýhody úzkých vztahů mateřské školy a rodiny |
|
dc.title.alternative |
Advantages and disadvantages of close relationships of nursery school and family |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis are the advantages and disadvantages of close relationships between kindergartens and families. The character of this work is theoretical and also em-pirical. In the theoretical part are elaborated topics, which were addressed to the develop-ment of kindergarten-family relationship, even on the personal level. The subject here was the teacher, who is an essential factor in the educational process, and whose opinions are fundamental for this work. The further object were the parents, which are the main initia-tors of a close relationship. The research part consists of half-structured interviews focused on teachers' opinions on presented issues. The collected data were summarized, elaborated and interpreted. The necessity of close relationships establishment in the preschool educa-tion follows from the data collected. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38345
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
preschool teachers
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |