dc.contributor.advisor |
Gavora, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Holá, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:04Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:04Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31853
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem mé bakalářské práce je popsat a analyzovat repliky učitelky v komunikaci s dětmi v běžných činnostech v mateřské škole. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisejí s problematikou komunikace, pedagogické komunikace a dialogem ve výchovně vzdělávacím procesu. Praktická část se zaměřuje na typy replik rozdělených do kategorií, které byly vytvořené na základě replik učitelek. Tyto repliky jsou dále popisovány podle jejich frekvence. V závěru jsou výsledky interpretovány a dochází k odpovědím na výzkumné otázky. |
|
dc.format |
48 s. (73 093 znaků) |
|
dc.format.extent |
1595474 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
pravidla pedagogické komunikace
|
cs |
dc.subject |
dialog
|
cs |
dc.subject |
otáz-ka
|
cs |
dc.subject |
odpovědi
|
cs |
dc.subject |
výchovně-vzdělávací proces
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.subject |
the rules of the pedagogical communicati-on
|
en |
dc.subject |
dialogue
|
en |
dc.subject |
questions
|
en |
dc.subject |
answers
|
en |
dc.subject |
educational proces
|
en |
dc.title |
Komunikace učitelky a dětí v řízených a spontánních činnostech v MŠ |
|
dc.title.alternative |
Communication of the teacher and children in controlled and spontaneous activities in the kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my bachelor thesis is to describe and analyze turns of a teacher in a communication with children during basic activities in a kindergarten. The theoretical part describes terms which are related to communication issues, pedagogical communication and dialog in an educational process. The practical part is focusing on types of turns divided into categories which were built upon turns of teachers. Those turns are further described according to their frequency. In a summary the results are interpreted and the research questions are answered. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38333
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
učitelky mateřských škol
|
cs |
local.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
local.subject |
women kindergarten teachers
|
en |
local.subject |
communication in learning and scholarship
|
en |