Komunikace učitelky a dětí v řízených a spontánních činnostech v MŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace učitelky a dětí v řízených a spontánních činnostech v MŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Holá, Veronika
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:29:04Z
dc.date.available 2015-07-24T12:29:04Z
dc.date.issued 2015-01-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31853
dc.description.abstract Předmětem mé bakalářské práce je popsat a analyzovat repliky učitelky v komunikaci s dětmi v běžných činnostech v mateřské škole. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisejí s problematikou komunikace, pedagogické komunikace a dialogem ve výchovně vzdělávacím procesu. Praktická část se zaměřuje na typy replik rozdělených do kategorií, které byly vytvořené na základě replik učitelek. Tyto repliky jsou dále popisovány podle jejich frekvence. V závěru jsou výsledky interpretovány a dochází k odpovědím na výzkumné otázky.
dc.format 48 s. (73 093 znaků)
dc.format.extent 1595474
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject pravidla pedagogické komunikace cs
dc.subject dialog cs
dc.subject otáz-ka cs
dc.subject odpovědi cs
dc.subject výchovně-vzdělávací proces cs
dc.subject Communication en
dc.subject pedagogical communication en
dc.subject the rules of the pedagogical communicati-on en
dc.subject dialogue en
dc.subject questions en
dc.subject answers en
dc.subject educational proces en
dc.title Komunikace učitelky a dětí v řízených a spontánních činnostech v MŠ
dc.title.alternative Communication of the teacher and children in controlled and spontaneous activities in the kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2015-06-08
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor thesis is to describe and analyze turns of a teacher in a communication with children during basic activities in a kindergarten. The theoretical part describes terms which are related to communication issues, pedagogical communication and dialog in an educational process. The practical part is focusing on types of turns divided into categories which were built upon turns of teachers. Those turns are further described according to their frequency. In a summary the results are interpreted and the research questions are answered.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38333
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject communication in learning and scholarship en


Files in this item

Files Size Format View Description
holá_2015_dp.pdf 1.521Mb PDF View/Open None
holá_2015_op.docx 20.26Kb Unknown View/Open None
holá_2015_vp.docx 17.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account