dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Rapantová, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:38:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:13Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3183
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce řeší marketingovou strategii pro zavádění obnovitelných zdrojů energie ve městě Zlíně s využitím poznatků programu CONCERTO. Tato strategie je navržena k realizaci projektu Energy in Minds!, který je součástí programu CONCERTO a kterého se město Zlín účastní v letech 2005 - 2010. Projekt je zaměřen na podporu využívání obnovitelných zdrojů energie a dosahování úspor energií z fosilních zdrojů. Teoretická část je zaměřena na poznatky z marketingu obcí, ekologie a obnovitelných zdrojů energie. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu využívání OZE v zemích Evropské unie, v České republice a ve městě Zlíně. Následuje kompletní analýza programu CONCERTO, projektu Energy in Minds! včetně analýzy zkušeností zahraničních partnerů. Informovanost obyvatel Zlína o obnovitelných zdrojích energie a jejich postoje k tématu byly zjištěny primárním marketingovým výzkumem. Projektová část obsahuje návrh marketingové strategie k dokončení projektu Energy in Minds! ve Zlíně a návrh opatření ke snižování spotřeby energie z fosilních zdrojů úsporami energie a zaváděním obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína po skončení projektu Energy in Minds! |
cs |
dc.format |
112 s. |
cs |
dc.format.extent |
1270762 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
městský marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
projekt "Energy in Minds!"
|
cs |
dc.subject |
"Mysleme na energii!"
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
primární výzkum
|
cs |
dc.subject |
sekundární výzkum
|
cs |
dc.subject |
obnovitelné zdroje energie
|
cs |
dc.subject |
úspory energie
|
cs |
dc.subject |
město Zlín
|
cs |
dc.subject |
city marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
project "Energy in Minds!"
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
primary research
|
en |
dc.subject |
secondary research
|
en |
dc.subject |
renewable energy sources
|
en |
dc.subject |
energy savings
|
en |
dc.subject |
City of Zlin
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie zavádění obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína na příkladu programu CONCERTO |
cs |
dc.title.alternative |
The project of marketing strategy for implementation of renewable energy resources on the territory of city of Zlin on the basis of the programme CONCERTO. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Urbanovský, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with a marketing strategy for implementation of renewable energy resources in the city of Zlín using observations from the programme CONCERTO. This strategy is a proposal for a realization of the project Energy in Minds!, which is a part of the programme CONCERTO. Zlín will take part in the project between 2005 and 2010. The project focuses on the support of using renewable energy resources and reaching reduction of energy from fossil resources. The focus of the theoretical part is the knowledge of municipality marketing, ecology and renewable energy resources. The practical part includes an analysis of the contemporary state of using the RES in the countries of the European Union, in the Czech Republic and in the city of Zlín. The thesis continues with a complete analysis of the programme CONCERTO, the project Energy in Minds!, including an analysis of the experience of foreign partners. A primary marketing research has found out about awareness of renewable energy resources of the Zlín inhabitants and their attitude towards the topic. The project part includes a proposal of a marketing strategy for finishing the project Energy in Minds! in Zlín and a proposal of measures for reduction of energy consumption from fossil resources by saving energy and implementation of renewable energy resources in the Zlín area when the project Energy in Minds! is terminated. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6511
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|