Projekt marketingové strategie zavádění obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína na příkladu programu CONCERTO

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie zavádění obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína na příkladu programu CONCERTO

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Rapantová, Magdalena
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:38:05Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:13Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3183
dc.description.abstract Diplomová práce řeší marketingovou strategii pro zavádění obnovitelných zdrojů energie ve městě Zlíně s využitím poznatků programu CONCERTO. Tato strategie je navržena k realizaci projektu Energy in Minds!, který je součástí programu CONCERTO a kterého se město Zlín účastní v letech 2005 - 2010. Projekt je zaměřen na podporu využívání obnovitelných zdrojů energie a dosahování úspor energií z fosilních zdrojů. Teoretická část je zaměřena na poznatky z marketingu obcí, ekologie a obnovitelných zdrojů energie. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu využívání OZE v zemích Evropské unie, v České republice a ve městě Zlíně. Následuje kompletní analýza programu CONCERTO, projektu Energy in Minds! včetně analýzy zkušeností zahraničních partnerů. Informovanost obyvatel Zlína o obnovitelných zdrojích energie a jejich postoje k tématu byly zjištěny primárním marketingovým výzkumem. Projektová část obsahuje návrh marketingové strategie k dokončení projektu Energy in Minds! ve Zlíně a návrh opatření ke snižování spotřeby energie z fosilních zdrojů úsporami energie a zaváděním obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína po skončení projektu Energy in Minds! cs
dc.format 112 s. cs
dc.format.extent 1270762 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject městský marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject projekt "Energy in Minds!" cs
dc.subject "Mysleme na energii!" cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject primární výzkum cs
dc.subject sekundární výzkum cs
dc.subject obnovitelné zdroje energie cs
dc.subject úspory energie cs
dc.subject město Zlín cs
dc.subject city marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject project "Energy in Minds!" en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject primary research en
dc.subject secondary research en
dc.subject renewable energy sources en
dc.subject energy savings en
dc.subject City of Zlin en
dc.title Projekt marketingové strategie zavádění obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína na příkladu programu CONCERTO cs
dc.title.alternative The project of marketing strategy for implementation of renewable energy resources on the territory of city of Zlin on the basis of the programme CONCERTO. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Urbanovský, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated The thesis deals with a marketing strategy for implementation of renewable energy resources in the city of Zlín using observations from the programme CONCERTO. This strategy is a proposal for a realization of the project Energy in Minds!, which is a part of the programme CONCERTO. Zlín will take part in the project between 2005 and 2010. The project focuses on the support of using renewable energy resources and reaching reduction of energy from fossil resources. The focus of the theoretical part is the knowledge of municipality marketing, ecology and renewable energy resources. The practical part includes an analysis of the contemporary state of using the RES in the countries of the European Union, in the Czech Republic and in the city of Zlín. The thesis continues with a complete analysis of the programme CONCERTO, the project Energy in Minds!, including an analysis of the experience of foreign partners. A primary marketing research has found out about awareness of renewable energy resources of the Zlín inhabitants and their attitude towards the topic. The project part includes a proposal of a marketing strategy for finishing the project Energy in Minds! in Zlín and a proposal of measures for reduction of energy consumption from fossil resources by saving energy and implementation of renewable energy resources in the Zlín area when the project Energy in Minds! is terminated. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6511
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
rapantová_2007_dp.pdfBlocked 1.211Mb PDF View/Open
rapantová_2007_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
rapantová_2007_op.doc 1.407Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account