Vizuální styl kreslené počítačové hry
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Illík, Rostislav
|
|
dc.contributor.author |
Šišková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:59Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:59Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31830
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje jednotnému vizuálnímu stylu fiktivní kreslené počítačové hry. Vizuální styl je založený na autorských digitálních malbách / kresbách. Cílem je zaujmout hráčské publikum. Tento vizuální styl je aplikovaný na hru, plakáty, DVD, obal na DVD, manuál a webovou stránku. Teoretická část se zabývá historií malby a kresby (od pravěku až po digitální umění). Dále se zabývá samotnou digitální sférou, digitálními malíři a jejími výhodami a nevýhodami v porovnání s tradičním uměním. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.format.extent |
71885802 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
počítačová hra
|
cs |
dc.subject |
digitální malba
|
cs |
dc.subject |
grafický design
|
cs |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
computer game
|
en |
dc.subject |
digital painting
|
en |
dc.subject |
graphic design
|
en |
dc.title |
Vizuální styl kreslené počítačové hry |
|
dc.title.alternative |
Visual Style of a Computer Game |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šlégr, Jan |
|
dc.date.accepted |
2015-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focused on an integrated visual style of fictitious drawn computer game. The visual style is based on the author's digital paintings / drawings. The aim is to attract the gaming audience. This visual style is applied on the game, posters, DVD, DVD packaging, manual and website. The theoretical part deals with the history of paintings and drawings (from prehistory to digital arts). Furthermore, it discusses the digital realm itself, digital artists, and its advantages and disadvantages compared to traditional arts. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
38305
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account