Sociální připravenost dětí v dětských domovech
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Frydrychová, Kristína
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:53Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:53Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31800
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce bylo dotazníkovou formou získat data, která podrobnou analýzou ukazují sociální připravenost dětí v dětských domovech. V práci je popisována ústavní výchova, její historie, jednotlivá zařízení pro výkon ústavní péče a také jsou zde rozpracovány pojmy, jako například sociální psychika. Zabýváme se také strukturou ústavní péče v České republice, systémem a podporou náhradní rodinné péče a legislativním opatřením v této oblasti. Cílem empirické části této práce je poukázat na soubor nežádoucích jevů, které se mohou vyskytovat v ústavní výchově. Snažíme se přiblížit laické i odborné veřejnosti nejčastější patologické jevy objevující se u nefunkčních rodin. |
|
dc.format |
74 s. (97 015 znaků) |
|
dc.format.extent |
1870254 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální připravenost
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
sociální psychika
|
cs |
dc.subject |
náhradní rodinná péče
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
dysfunkční rodina
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
Social readiness
|
en |
dc.subject |
institutional education
|
en |
dc.subject |
social psyche
|
en |
dc.subject |
substitute family care
|
en |
dc.subject |
children´s home
|
en |
dc.subject |
socially pathological effects
|
en |
dc.subject |
dysfunctional family
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.title |
Sociální připravenost dětí v dětských domovech |
|
dc.title.alternative |
Social Readiness of Children in Children's Homes |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vávrová, Soňa |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of work was to obtain data in the form of questionnaire showing a detailed analysis of social readiness of children in children´s homes. The work descibes institutional education, its history, individual facilities for institutional care and also elaborated terms as e.g. social psyche. We also deal with structure of institutional care in the Czech Republic as well as system and support of substitute family care and legislative measure in this sphere. The aim of empirical part of this work is to show a complex of undesirable effects that may occur in institutional education. We try to inform both non-professsional and professional public about the most frequent pathological effects occurring in dysfunctional families. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38268
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-16 |
|
local.subject |
děti z dětských domovů
|
cs |
local.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
local.subject |
children from children's home
|
en |
local.subject |
social skills
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account