Šikana jako sociálně patologický jev z pohledu učitele v mateřských školách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Dočekalová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:51Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:51Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31789
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o problematice šikany u dětí v mateřských školách. Teo-retická část vymezuje základní pojmy z oblasti šikany, věnujeme se jejím příčinám, formám, následkům a možnému předcházení. Praktická část práce je zaměřena na to, jak šikanu vnímají učitelé v mateřských školách a jak k šikaně a jejímu řešení přistupují. Smyslem diplomové práce je podpořit preventivní programy v této oblasti již u nejmenších dětí v mateřských školách, a tak do budoucna pozitivně ovlivnit jejich postoj v boji s tímto so-ciálně patologickým jevem. |
|
dc.format |
74 |
|
dc.format.extent |
1808424 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Šikana
|
cs |
dc.subject |
předškolní děti
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
Bullying
|
en |
dc.subject |
preschoolchildren
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.title |
Šikana jako sociálně patologický jev z pohledu učitele v mateřských školách |
|
dc.title.alternative |
Bullying as a Socially Pathological Phenomenon from the Perspective of Pre-School Facility Teachers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesisdealswiththeissueofbullyingamongchildrenin kindergartens. Thetheoreticalpart definesthe basic conceptsofbullying, weareitscauses, for-I, consequencesand possiblepre-vention. Thepracticalpart isfocusedon howteachersperceivebullyingin kindergartensand-howto bullyinganditssolutionapproach. Thepurposeofthis thesisis to promotepreventi-veprogramsthis area foratleast-kindergarten, andthatthefuturewill influence theirattitudeto combatthissocialpathology. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38253
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-15 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
prevence šikany
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
bullying prevention
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account