Šikana jako sociálně patologický jev z pohledu učitele v mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Šikana jako sociálně patologický jev z pohledu učitele v mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Dočekalová, Jana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:51Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:51Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31789
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o problematice šikany u dětí v mateřských školách. Teo-retická část vymezuje základní pojmy z oblasti šikany, věnujeme se jejím příčinám, formám, následkům a možnému předcházení. Praktická část práce je zaměřena na to, jak šikanu vnímají učitelé v mateřských školách a jak k šikaně a jejímu řešení přistupují. Smyslem diplomové práce je podpořit preventivní programy v této oblasti již u nejmenších dětí v mateřských školách, a tak do budoucna pozitivně ovlivnit jejich postoj v boji s tímto so-ciálně patologickým jevem.
dc.format 74
dc.format.extent 1808424
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Šikana cs
dc.subject předškolní děti cs
dc.subject prevence cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject Bullying en
dc.subject preschoolchildren en
dc.subject prevention en
dc.subject kindergarten en
dc.title Šikana jako sociálně patologický jev z pohledu učitele v mateřských školách
dc.title.alternative Bullying as a Socially Pathological Phenomenon from the Perspective of Pre-School Facility Teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2015-05-25
dc.description.abstract-translated This thesisdealswiththeissueofbullyingamongchildrenin kindergartens. Thetheoreticalpart definesthe basic conceptsofbullying, weareitscauses, for-I, consequencesand possiblepre-vention. Thepracticalpart isfocusedon howteachersperceivebullyingin kindergartensand-howto bullyinganditssolutionapproach. Thepurposeofthis thesisis to promotepreventi-veprogramsthis area foratleast-kindergarten, andthatthefuturewill influence theirattitudeto combatthissocialpathology.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38253
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-04-15
local.subject mateřské školy cs
local.subject prevence šikany cs
local.subject předškoláci cs
local.subject kindergartens en
local.subject bullying prevention en
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View Description
dočekalová_2015_dp.pdf 1.724Mb PDF View/Open None
dočekalová_2015_op.docx 18.39Kb Unknown View/Open None
dočekalová_2015_vp.docx 17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account