Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Strojilová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:47Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:47Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31776
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá mentoringem jako jednou z forem metodické podpory začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol. První kapitola pojednává o mentoringu v obecné rovině, druhá se vztahuje k mentoringu v oblasti školství, což je klíčovou problematikou pro tuto diplomovou práci. Praktická část diplomové práce je tvořena kvantitativním výzkumem formou sebehodnotících dotazníků. Tato část je zaměřena na zjišťování celkové úrovně vnímané kvality výchovně vzdělávacího procesu z pohledu učitelů vybraných mateřských škol ve Zlínském kraji a také na stanovení úrovně vnímané kvality výchovně vzdělávacího procesu v jednotlivých oblastech před poskytováním metodické podpory učitelům a po jejím poskytování. Přínos této práce spočívá ve zjištění úrovně kvality metodické podpory u začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji, která poukazuje na kvalitu vzdělávání v České republice. |
|
dc.format |
102 s. (157 948 znaků) |
|
dc.format.extent |
15495894 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mentoring
|
cs |
dc.subject |
metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol
|
cs |
dc.subject |
začínající učitel
|
cs |
dc.subject |
kvalita vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
profesní rozvoj učitelů
|
cs |
dc.subject |
mentoring
|
en |
dc.subject |
methodological support of beginning teachers of kindergartens
|
en |
dc.subject |
beginning teacher
|
en |
dc.subject |
quality of education
|
en |
dc.subject |
professional development of teachers
|
en |
dc.title |
Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Mentoring as Methodological Support of Beginner Teachers in Pre-Schools in the Zlín Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with mentoring as a form of methodological support of beginning teachers of kindergartens in the Zlín region. Theoretical part is based on two main pillars. First pillar describes mentoring in general terms, the second one is aimed on mentoring in education that is the main point of this thesis. Practical part of this thesis is based on quantitative research performed via self-evaluation questionnaires. This part aims on analysis of the overall level of perceived quality of the educational process from point of view of teachers of chosen kindergartens in the Zlín region and aims also on determination of the level of perceived quality of the educational process in individual areas before and after providing of methodological support to the teachers. The contribution of this work consists in determination of the level of methodological support of beginning teachers of kindergartens in the Zlín region which highlights the quality of education in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38230
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-17 |
|
local.subject |
začínající učitelé
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
beginning teachers
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account