Představy adolescentů o vstupu do samostatného života

DSpace Repository

Language: English čeština 

Představy adolescentů o vstupu do samostatného života

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Pöschlová, Monika
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:47Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:47Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31775
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá představami adolescentů o vstupu do samostatného života a porovnáním těchto představ v rodinné a ústavní výchově, konkrétně v dětských domovech. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku období adolescence, popisuje vstup do samostatného života a výchovu v kontextu rodinného a institucionálního prostředí. Empirická část zkoumá a analyzuje představy adolescentů z rodinné i ústavní výchovy a následně je mezi sebou porovnává s cílem zjistit, zda mezi představami existují rozdíly.
dc.format 115 s. (179 166 znaků)
dc.format.extent 2274901
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adolescence cs
dc.subject dospělost cs
dc.subject vstup do samostatného života cs
dc.subject ústavní výchova cs
dc.subject rodinná výchova cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject adolescence en
dc.subject adulthood en
dc.subject entery to independent life en
dc.subject natural care en
dc.subject institutional care en
dc.subject children's home en
dc.title Představy adolescentů o vstupu do samostatného života
dc.title.alternative The Ideas of Adolescents Regarding their Entering into Independent Life
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the ideas of adolescents regarding their entering into independent life and comparing these ideas in natural and institutional care, specifically in children's homes. The theoretical part focuses on the characteristic of adolescence period. Defines the entering into independent life in the context of natural and institutional environments. The empirical part explores and analyses ideas of adolescents from natural and institutional care and compare with each other in order to determine differences between the ideas.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 38229
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-17
local.subject děti z dětských domovů cs
local.subject přechod do samostatného života cs
local.subject children from children's home en
local.subject passing to individual life en


Files in this item

Files Size Format View Description
pöschlová_2015_dp.pdf 2.169Mb PDF View/Open None
pöschlová_2015_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
pöschlová_2015_vp.docx 18.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account