Využití marketingu v sociálních službách pro seniory
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krausová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Faistlová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:45Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:45Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31765
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zmapovat využití a podobu marketingu v sociálních službách pro seniory ve vybraném regionu. Dále je cílem práce zjistit, zda rozhoduje podoba zřizovatele o tom, že zařízení poskytující sociální služby využívá v jiném rozsah. Cílem je i zjistit, zda existuje souvislost mezi jednotlivými okruhy marketingu využívaných v zařízeních poskytující sociální služby pro seniory. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny pojmy, které souvisejí s danou problematikou. Mezi tyto pojmy patří sociální služby, kvalita služeb v marketingu, marketingový mix. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum využití marketingu v sociálních službách pro seniory. |
|
dc.format |
71 s. (112 434) |
|
dc.format.extent |
2142482 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální služby
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
senioři
|
cs |
dc.subject |
kvalita v sociálních službách
|
cs |
dc.subject |
Social Services
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Senior Citizens
|
en |
dc.subject |
Quality of Social Services
|
en |
dc.title |
Využití marketingu v sociálních službách pro seniory |
|
dc.title.alternative |
The Use of Marketing in Social Services for the Elderly |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kroutilová Nováková, Radana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to explore the use of a form of marketing in social services for the elderly in the selected region. Another aim is to work to determine whether the appearance of the founder decides that facilities providing social services are used in a range. The goal is to determine whether a relationship exists between headings marketing used in facilities providing social services for the elderly. The theoretical part defines terms related to the topic. These concepts include social services, quality of service in the marketing mix. The practical part is focused on quantitative research into the use of marketing in social services for the elderly. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38216
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-17 |
|
local.subject |
sociální marketing
|
cs |
local.subject |
zařízení sociální péče
|
cs |
local.subject |
social marketing
|
en |
local.subject |
residential care facilities
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account